• _koko_

nenne - Jag med, men nu är du den första i tråden som ska lyckas med en eskimå!

För visst har gosis gjort ett helt försök den här gången? *förvirrad*

• _koko_

Jaaa, telis, gör det! Som gravid får man ta jättelånga luncher!

Tycker det verkar skitläskigt med smärtan efter sprutan, alla verkar få så ont! Min gravida granne beskrev det på samma sätt som du, telis.
    Fast jag ska ta den där jäkla sprutan iaf, har hellre ont än riskerar att smitta barnen som ju inte kan vaccineras (blir sur över att man inte ens kan välja det dyrare vaccinet och vaccinera conny iaf...)!

• _koko_

nenne - Men SHIT vad jag är förvirrad, det VET jag ju! 2 månaders sömnbrist börjar visst sätta sina spår...

• _koko_

nenne - Mmm, skickar du över de där solglasögonen är du snäll, de kan behövas för att dölja ringarna under ögonen...

• _koko_

Ååååh, lussekatter... Måste helt klart baka snart!

kängu - Ja, jag tappar saker hela tiden, sådär så man blir paff, för det finns liksom ingen anledning till att det ska glida en ur händerna... Igår var jag så nära att tappa ett helt paket mjöl i golvet (upphällt i plastburk så allt hade verkligen åkt ur om jag inte fångar upp det i sista sekunden)! Dyrt när det är dinkel det handlar om...
    Härligt att de gillade dig trots förvirring!

• _koko_

muggles - Säger som lappis: otur! Och kanske knepig mäklare? Usch, jag vet hur ångestframkallande det här är! Kram!

• _koko_

muggles - Äh, jag fick framdukad frukost på mors dag, inget mer ("Det är ju barnen som ska fira"), så här blir det inget firande av våra barns pappa!
    Däremot tror jag vi ska fira sambons pappa litegrann (på mitt initiativ såklart), mina föräldrar är bortresta.

Så synd, för just mors/fars dag tycker jag är jättemysigt att fira, till skillnad mot alla hjärtans dag och sånt.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter