Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Å nu har jag skummat ikapp lite i nya tråden.
AM
Superbra trådstart!!!!
Till alla er underbara fina goingar!!!
TACK för stöd och uppmuntrande ord! Det värmer otroligt mycket.
Vet inte om det öär hösten eller utarbetning eller ålderskris eller vad fan det är men jag känner mig verkligen lite ur gängorna. Inte deprimerad direkt, och dagarna är ju EGENTLIGEN bra, men det är som om man går runt med en känsla av att allt inte är riktigt som det ska. Och som nu t ex när jag läste era kommentarer till mig som var så gulliga så började jag grina!!!! otroligt!
Nog för att jag är lättrörd, men så HÄR ska det kanske inte kännas...?!?
Jaja, jag vet inte.
Det är dock svårt att jobba mindre. Svårt med ledighter och semestrar. Jag har ju ändå mycket semester jämfört med andra amerikaner. Och kanske är det inte ens där skorna klämmer??
Fast jag känner att till viss del är det nog lite så att man känner sig trapped. Ah vad fan!
Nu ska jag sluta klaga.
Vill säga lycka till Gosnosen!
TÄNK vad underbart att dina känslor inför ÄD känns så bra!! Nu hopas jag verkligen att det går vägen!!!
Blivande fruL även för din sprayning och start på IVFandet vill jag önska lycka till!!!
Koko,
fy vad hemskt med er katt!!!
Hoppas såååå att den kommer hem oskadd snart!
PB;
vad glad jag blir att du verkar ha kommit igång nu med undersäkning och att ni ska få lite mer koll på handlingsplan etc. Men visst är det konstigt att det verkar vara så olika på olika kliniker och olika läkare. Och egentlgienvansinnigt att man som "patient" ska vara den som ibland måste vara mer påläst!!!!!! fast itn från internet då, hahahahaha!
Och min lilla Favvokanin!
Tänk vad du säljer bra!
och vad härligt att ni verkar så inriktade på adoption nu och att det känns bra för er!
Haha jag lovar att ni kommer få världens gulligaste lilla barn!!!!!
Hehe, som mig då, hahahahahaaa!
Ego igen:
idag vaccinerade vi vår lilla tjej mot både vanliga och H1N1-influensan.
Här rekommenderar man ju att man vaccinerar barn över 6 månader. I Sverige är det väl inte rekommenderat förrän efter 3 år eller så??
Jag undrar varför.
I vilket fall känns det himla bra att hon är vaccinerad nu.
Här har ju H1N1 eskalerat mycket den senaste tiden så jag tycker det känns tryggt att hon skydd mot den nu. fast kasnke var det den hon hade förra veckan när hon hade feber?
Vem vet.
Mugglan,
såg ditt inlägg om lgh.
Hur är det nu, MÅSTE ni sälja snart för att ni hittat drömhuset, eller kollar ni marknaden för att se vad ni skulle kunna få för lgh och isåfall hur mycket ni kan budgetera för ett hus????
Sedan till namnfrågan.
Det är knepigt.
Man vill ju att ens barn inte ska vilja hämnas sitt namn när det blivit större haha!
Men sedan GÅR det ju MODE i namn också. och självklart blir man påverkad! Det är ju inte för inte som det alltid finns mer eller mindre vanliga namn i varje generation.
En kompis till lillskruttan i hennes dagisgrupp heter Anakin!
Haha hur coolt är inte det egentlgien!!!!!!
Jag tycker det är roligt! Fast jag skulle nog inte komma på tanken att kalla mitt barn Anakin. Det är liksom såååå förknippar med en rollkaraktär. och dessutom en ond sådan. Eller ja, hanv ar ju inte ond så länge han var Anakin iofs, men ändå. man vill ju inte heller kalla sitt abrn för Judas....
Nu ska jag hämta på dagis!
PUSS till er alla sötnosar!!!!!