Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Japp hemma pratar och babblar hon som en galning nu.
Och jagar katten. Särksitl Tazo.
och ropar tazooooooouuuuuuu hela tiden.....
Japp hemma pratar och babblar hon som en galning nu.
Och jagar katten. Särksitl Tazo.
och ropar tazooooooouuuuuuu hela tiden.....
fan vad jag inte vill jobba.
Nej tror snart det får bli en kaffe.
Sedan lite koll av mina celler och så fixa iordning så att de klarar sig medan vi är borta. Sedan ska jag banne mig ut på stan.
Va! Dräkten på jobbet!!!
men det GÅR ju inte! Ska han inte alltid ha den i närheten????????
Synd att ni har Göterborgare hos er då.
Tja, jag vet ju ändå inte ifall det går att få till en trådträff överhuvudtaget ändå. men skoj hade det varit helt klart.
Jag har faktiskt planer på att komma till Sverige ngngån i vår också. Vill passa på att flyga innan E blir 2 år. Och fungerar ingen trådträff nu under julledigheten så kanske det fungerar då?
Jul och nyår är ju alltid så sjukt uppbokade.
Härligt emd Thailand Lappis!!!
Sol värme och lite drinkar på stranden! Najs!
nej nu måste jah faktiskt jobba lite också.....
MEGABAMSEKRAMAR!!!!!!!
Ore,
vet ine men här har vi ju flaskor med oolika nappar. alltså vissa med små hål för långsamt flöde och större för snabbt?
Kanske likadant i Sverige????
Då är det iallafall bara att byta napp till själva flaskan. Bra för man kan använa samma flaska även om man vill ha olika hastigheter på flödet. Kan vara bra både olika tidpunkter på dygnet men också olika åldrar på barnet.
Kram!
Snorkis,
glömde säga men det gick perioder när jag inte hade några symptom.
jag mådde lite illa av och till i början men absolut inte varje dag vilket man ibland kunde börja fundera över. Om man mått lite illa ett par dagar och det sedan upphörde var man dels tacksam och glad, men blev också genast lite orolig. Så ja förstår dina tankar och din oro.
Jag tror dock att det vanligaste är att symptom kan komma och gå lite under graviditeten.
kram!
Telis,
glömde kommentera men jag såg ditt hus i galleriet. OCH din utsikt!
SHIT! Jag fick verkligen Sotckholmslängtan då!!!!!!!
När jag såg bron så kändes de bara ååååååååå jag VILL också bo i Stockholm!!!!
Så himla fint!
Får ni flytta in nu alltså!?
Hm stava kan jag iten alls. tangentborsdslir blir det hela tien men hoppas ni kan läsa genom mina dyslektiska stavelser.....