Summan av kardemumman - livets väsentligheter
PB - Haha, nja, i så stora växlar vågar jag inte dra Jag tar en vecka i taget nu tror jag
att tänka sig en åttaåring som spelar handboll skulle nog generera kortslutning i min hjärna!
Mrs B - Aha, så det är olika från a-kassa till a-kassa också? Jag förstår inte att man inte uppmuntrar att man studerar i stället för att bara göra ingenting?! Det verkar ju väldigt korkat. *kram på dig*
Vickan - När började du må illa?
BS - Vad trist med lunchen, stackars tjejen som blev så dålig av svinis, usch, bra att det gick bra iaf.
BS - Jag vågar inte skriva nåt datum än, då känns det som att det kommer gå åt helvete bara för det (ja, jag vet att jag är fånig) men slutet av juli nästa år om det går bra.
EA - Jag hade hoppats på försök 8 då jag gillar den siffran, men man får ju inte välja Ja, han menade att min irritation berodde på det, att jag var känsligare just nu. Jag skulle bara tvätta med olja och ev köpa lactal och testa det om irritationen kvarstod. Han var ju charmig och upplyste mig om att: Slidkatarr har du inte, det hade sist du var här och då luktade du ju rutten fisk (tack för den gosiga upplysningen...)
Jag håller tummarna för en BIM och inte BOM! *kram*
Tinga - Skönt att det går lite framåt med maten igen. Mmm hallonkräm, jag och dina söner har precis samma matsmak
Parnassia - Vi har gjort på vanligt vis, inga experiment alls. Bara vanligt sex
Hattis - Men, kan det inte vara så att du kanske borde testa? *förhoppningsfull*
Snaily - Haha, har vi två Saida nu i tråden? Kunde inte du ha berättat det för mig så jag hade sluppit bli så chockad?
Klart du ska med i plusvågen!!! Norge = U-land *fniss*
Tack för alla grattis än en gång *kramar om alla*