Inlägg från: Snorkfröken77 |Visa alla inlägg
  • Snorkfröken77

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Det som är bra med vårt larm är att vi kan ha det igång trots att katterna är hemma, det går tydligen på vikten. Frågan är hur det blir om vårt nytillskott blir så stor som vi tror?! Kommer katterna med gemensamma krafter kunna utlösa larmet tro?

• Snorkfröken77

Hej, Kängu! Jag vet faktiskt inte, jag verkar inte ha någon mens på g men inte heller några symptom, bara lite mensvärk till och från. Om inte tanten kommer i helgen blir det nog test på söndag kväll eller måndag (vi ska ha besök hela helgen...)Men har du en tumme över så varför inte?

Porchez - En liten snorkfröken kanske kan få plats också? Jag kan bära min packning i min handväska?

Blivande - Hur har det gått med dina ägg? Tänkte på det igår, du har fått ut 3-årsförbrukningar av ägg, det är ju helt galet

Hattis - Anledningen till att jag inte testat än är jag dels tycker testen är dyra (säger hon som köper Mullbärsväskor!) och sen så är det så jobbigt mentalt att ta dem.

• Snorkfröken77

Liten - Precis! En väska skänker mig mycket glädje säger erfarenheten, testen har inte inte direkt haft den inverkan hitills.

Nenne - Vilken blodgrupp har du?

snaily - tycker det verkar lite läskig med halva armen i en ko. Vad säger kossorna sjävla om det? Bryr de sig inte eller blir de irriterade? (man tycker att det inte borde vara så skönt att få en hel arm inkörd DÄR)

• Snorkfröken77

Cicci - Jag har tvärtom, kan ge till alla men bara ta emot av min egen sort

• Snorkfröken77

Nenne - Jag är helt inne på din linje. Min åsikt är att det hålet ska man skita med, inget annat. Punkt.

Tur att kossorna har en annan åsikt

• Snorkfröken77

Bara för att förtydliga det jag skrev ovan, alla får göra precis vad de vill och jag har inga åsikter om det. Jag vill själv bara inte bli involverad

• Snorkfröken77

Huuu, dags att samla ihop sig för fjärde mötet idag. Jag f å r panik när det är möten hela tiden, man får ju inget gjort!

• Snorkfröken77

Telis - Jag är till och med en negativ nolla!

• Snorkfröken77

Lappis - Jag vet för att jag blivit opererad och varit blodgivare (dock inte samtidigt!)

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter