Summan av kardemumman - livets väsentligheter
EA
mäh, fattade han inte att du cyklade och var nervös INNAN han ringde??! Horribelt!
EA
mäh, fattade han inte att du cyklade och var nervös INNAN han ringde??! Horribelt!
jo fast det var ju riktiga mammaklänningar och de länkarna har jag sparat. Men jag vill ha en i empiremodell och då behöver den ju inte vara specialgjord för putmagar....
EA våra föräldrar tyckte väl också att det var skitdyrt när vi köpte hus men de har inte hängt med, ett hus för intevetjag, 200 000 för trettio år sen var även det väldigt mycket pengar. Och sen bor de i små byar där man kan få ett jättehus med massa skog och grejer för samma pris.
Muggles
hahahah ja där fick han något att fundera över!
muggles
pffffhahahahahaahahahahha!!!!!!
versaler GAH!!!
nä, *tårkar skrattårar* nu måste jag åka hem...
nej vänta, måste bara berätta om en gång när vi spelade Pictionary, mitt favoritspel (hittills har jag haft tur med mina medspelare OCH orden). Vi var flera stycken och alla lagen skulle rita samma sak. Enarmad bandit. rita rita rita gissningar på låda, bensinautomat, allt möjligt fyrkantigt med blinkande lampor och allt och ena gruppen började snegla på oss andra vad fan vi höll på med. Sen gissade någon på enarmad bandit och då sa h'n som ritade för det laget där förvirringen var total, jahaaa en SÅN. hon hade ritat en bandit med bara en arm....
so long, strangers!
FREEEDAAAG!!!
Wohooo!
PB
Åååh, du skulle passa utmärkt som jourhem/fosterförälder!!!
Vickan
men hallå, så effektiv kan du inte vara så att det inte är någon idé att göra någonting alls. Laga mat/baka tar ju ändå någon dag i anspråk om du ska fylla en frys. Jag är också jävligt effektiv men jästid, koktid och annat kan man ju inte forcera hur gärna man än vill ibland. Du får ju massor av tips här och även om det bara tar en kvart så kanske du inte orkar göra så många effektiva kvartar varje dag?
Du kan, förutom organisera garderober och laga mat även städa, läsa böcker, sticka, lägga pussel, isolera vinden, snickra en lekstuga, yoga, sova länge, mangla lakan med kavel...
Jag har förstått att du inte vill sluta jobba men du måste ju göra det åtminstone medan du föder. Vad är bäst för Trollet?