Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

ja efter långtidsodling var det ju ändå inte många kvar nej.. Usch, fy vilken pärs att gå igenom! Det jag sen möts av , när jag berättat att jag fick missfall på första försöket, var att" ja men alla blir väl gravida av IVF", alltså inte att alla får barn, utan man är gravid bara för att man fått ett befruktat embryo insatt vilket jag kände som att de tyckte att det inte var ett "riktigt" missfall då. Men det ska ju faktiskt fastna också. Det är ju inte en bekräftad graviditet förrän man fått ett plus.

• nennesjuttioåtta

lappis
    det är faktiskt ändå helt otroligt vad de kan göra. Vem kom på det där liksom? "Vi petar in en spermie i ägget" Näe, det funkade inte med den här nålen. Vi tar den här som är tunnare än ett hårstrå.

• nennesjuttioåtta

lappis och snaily
    jag vet, det är ju helt befängt och gör mig så arg!

• nennesjuttioåtta

här blir det fänkålssoppa med rökt lax (som legat i frysen, suck...), men i morgon blir det Tapas ute och sen bio! Wohoo! Fast tyvärr ingen George Clooneuy, lappis. Får ta honom en anann dag..

• nennesjuttioåtta

lappis
    hahahaha ja y
    fy för den lede för brända pizzakanter eller köpt guacamole!

• nennesjuttioåtta

nej, nu måste jag beställa lite pappersprover till lite bröllopsinbjudningar, tror jag. Wohoooo!

• nennesjuttioåtta

då får vi väl göra något åt det då, parnassia!

• nennesjuttioåtta

Snaily
    inte ska du behöva hänga här själv hela helgen!

mmmm köpte baguette på det nyöppnade surdegsbageriet. Jummie!!!! Något att klaga på är väl att de inte har påsar och jag som köte en baguette och ett bondbröd satt med två osande papperspåsar, som precis räckte om bröden, krampaktigt i famnen på bussen. Men jag tror de andra resenärerna var lite avundsjuka för det doftande ljuvligt och jag tror allas magar kurrade i kanon.

RRR RÖÖÖ OORRRRR RR RUUUUU URR URRR BÖÖÖIIIIIII UUUUUUU

• nennesjuttioåtta

kan ni föreställa er något så vackert?

Men just nu är bröddoften utbytt mot odör. Jag måste gå härifrån ett tag.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter