Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Vad säger hon själv, varför får inte han hjälpa henne eller hitta på saker med henne? Jobbigt att hon är så vrång när han är själv med henne också. För hon tycker väl det är jättekul att åka buss eller tåg egentligen?

• nennesjuttioåtta

Snaily
    *kramar*
    Usch, jag vet precis. Det kommer ju gå upp och ned. Jag kände efter varje misslyckande att jag ville hoppa på nästa IVF direkt och inte behöva vänta (fick ju vänta en mens emellan jämt, + sommarledighet mm)och när vi var mitt uppe i det med sprutor och grejer så ville jag aldrig mer göra om det. Hoppas du inte behöver göra om det heller, mer än nästa gång!

• nennesjuttioåtta

BS
    vad mysigt att de bara åker runt runt med bussen! Vilket äventyr med pappa!

• nennesjuttioåtta

Hoppas att ni kan få Iris att förstå att du inte kan hjälpa henne varje gång utan att pappa är bra han med (för det är han). När tror de på BVC att det går över då?

• nennesjuttioåtta

ja det där emd samarbetsproblemen... då borde ju ICSI vara the shit, eller hur?!

• nennesjuttioåtta

Snaily
    mina ägg var ju lite, citat, svårflörtade. Nu blev ju knappt hälften befruktade ändå men det hade ju inte blivit så många utan ICSI, tror det var 3 utan och 5 med ICSI. Av 18 stycken....

• nennesjuttioåtta

Vickan
    fick oväntat en katalog därifrån för någon dag sen. Beställde lego därifrån som kom helt demolerat (kartongen alltså) som jag skickade tillbaka, en bok och en skiva, allt hittade jag sen ute i butik för mycket billigare peng. .-[ Hur som helst, det var inte det jag tänkte skriva, men det fanns ju inga grav-kläder i katalogen! Jag vet ju att du har köpt grejer därifrån men jag trodde ju att det skulle finnas med i katalogen åtminstone.

• nennesjuttioåtta

lappis
    har de fått prova AH på dem då?

• nennesjuttioåtta

Lappis igen
    eller de kanske inte gör det på den kliniken de går hos? Det råder ju delade meningar om det där...

• nennesjuttioåtta

snaily
    lugn, bara lugn, Falun fixar biffen!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter