Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Nej, vissa kanske behöver lite längre tid . Som sagt, jag tror det där löser sig. Kram på dig!
Nej, vissa kanske behöver lite längre tid . Som sagt, jag tror det där löser sig. Kram på dig!
Mooncake är trevligt. Min favorit annars i det området är Arirang (koreanskt) www.arirangfood.com
Narknoi är vår fredagslunchställe (när jag och maken jobbar hemifrån) eftersom den bara ligger runt hörnan ... också ett bra förslag från AM.
Gillar man goda pizzor så är Primo Ciao Ciao på Odenplan aldrig fel men boka bord. Det är alltid fullt!
Vill man ha pasta så är gamla, hederliga Capri Due på Tomtebogatan mysigt www.capridue.com/
Några andra pastaställen, denna gång runt Odenplan - Linguini ska vara jättebra men vi har hittills aldrig fått bord (man får inte vara spontan) info.aos.se/sajter/linguini/1.html eller så den alltid trevliga Haga Deli www.hagadeli.com/
Kan man tänka sig att promenera lite längre bort så hittar man mycket trevliga Stockholms Matvarufabrik www.matvarufabriken.com/
Vet inte om ni gillar musslor för då finns ju alltid Musslan på Dalagatan www.musslan.se/ och precis brevid en persisk restaurang www.kharazmi.se/
Tror du har fått "lite" att välja mellan .
Vänner - du är så snäll men oftast känner jag mig verkligen "ytlig" och OT så det slår härliga till. Som mitt inlägg ovan. Självfallet jag kan svara på restaurangtips eller vin eller något annat i den stilen MEN jag har ingen aning om vilken barnvagn som är bäst i snön eller hur man ammar.
Liten - smyckena såg jättefina ut!!
Liten - kom på en till mysig restaurang som ligger ett stenkast från Linguini - en flicka på gaffeln www.enflickapagaffeln.se/
Jag får nog ta och spola spontaniteten en fredag och boka Linguini. Annars tar vi spontant någon restaurang på vägen hem och är det fullt så går vi helt sonika vidare till nästa.
Ja just det ... alla tummar till Snaily idag!!!
Telis - men du vet väl att här inne är det legitimt att klaga. Så klart man är orolig om ens barn inte äter ordentligt och sen ska självfallet Tinga ha en stor eloge för det otroliga tålamod de har. Fattar inte hur de orkar/orkat!
Och självfallet grattis till dagens födelsedagsbarn! Fira ordentligt!
Snorkis - gillar när personer har i-landsproblem ... så det inte enbart är jag som har det .
Ska prova med lite andra sjalar jag har hemma. Har en förkärlek till chiffong men min vita bröllopssjal känner jag inte för att färga ned och en annan jag använt när vi gått på bröllop är mycket stark rosa och orange ... tror inte den funkar (båda inköpta i Frankrike!).
Hej nennelainen!!! Allt väl?
PB - skickar en stor kram! Sparka på maken och begär att han engagerar sig. Det behövs! Tänk hur du ev. kommer att må när du tar hormonerna om du redan är så känslig. Han måste då kunna stödja dig. KRAM
nenne - jag känner mig något stressad och satt igår kväll med sången så jag t o md drömde om f'nskapet. Det är några verser jag inte får till så jag är ännu inte klar. Måste ju printa den imorgon eller senast fredag ... *SUCK*. Betydligt enklare att hålla tal !
EA - normalt brukar klinikerna köra den långa metoden och har det inte funkat på några försök så kör de den korta för att prova ett annat upplägg. Jag fick mitt bästa resultat när jag körde den korta men jag tror även att akupunkturen hjälpte till. Fick ju endast 5 ägg men alla blev befruktade och kunde frysas in. Det var ju den gången jag faktiskt fick plus på stickan också.