Käkledsinflammation har min mamma haft så det finns. Hon fick inte äta äpplen på jättelång tid, stackarn. För ett par månader sen hade jag också ont under käken, ungefär som att ha ont i körtlarna där men dom var inte svullna och det var bara på ena sidan. Men det gick över på en vecka eller två, vette sjutton vad det var.
Nu ska jag gå till aurorabarnmorska nummer 2, håll tummarna för att hon är bättre än nummer 1!
Äsch, nätet pajade innan jag hann skicka förut så nu har jag redan varit hos aurorabarnmorskan. Och hon var mycket, mycket bättre! Så skönt. Nu ska jag få en läkartid för ev. snitt och så ska barnmorskan och jag träffas om ett par veckor igen och fortsätta prata om en vanlig förlossning. Jag gillar att hålla alla dörrar öppna.
Välkommen hem, Mrs B! Inga kräksolyckor i restaurangen den här gången?
PB, skönt att samtalet gick bra, hoppas på ett bra provresultat också (även om man inte riktigt kan lita på det precis som Liten sa).
kängu, vad tråkigt med din pappa! Jag har inte heller någon direkt kontakt med min men som tur är så slipper jag iallafall samtal från honom när han druckit för mycket. Stor kram!
Parnassia, om du ska köpa jeans på PoP så prova ordentligt! Det gjorde inte jag så nu går jag runt med ett par för stora byxor som sitter skitdåligt men jag är för snål för att köpa ett par till.
Låter bra att kolla upp UVI! Jag har haft sammandragningar sen kanske vecka 23 men bara när jag går för fort, aldrig i vila.