Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Stackars Cicci!
Nu så, nu finns det uppdaterade bilder på junilejon och Kotten i galleriet. Jättesöta bägge två.
Stackars Cicci!
Nu så, nu finns det uppdaterade bilder på junilejon och Kotten i galleriet. Jättesöta bägge två.
Jag gjorde ett sånt där hemtest för att få reda på min blodgrupp för att jag var så nyfiken och det stämde sen när dom gjorde ett "riktigt" test på MVC.
Jag är en postitiv nolla jag. Jajemen, foten i kläm.
muggles skrev 2009-11-20 11:07:05 följande:
AM, det är ingen som har sagt till mig att jag måste ha med sig något sånt. Men det kanske inte spelar någon roll eftersom mitt sjukhus kan se journalen från min barnmorska, eller?
Hmm, vad är den där MVC-mappen? Jag har fått kopior på dom proverna dom har tagit (bla på blodgruppen) och lite broschyrer osv men det är ju huller om buller och ingen officiell mapp. Ja ja, jag frågar nästa gång jag ska dit.
Usch och fy, Vickan, stackars dig! *kramar*
Den största nyheten är väl att Ore har fått en son?!
Grattis, grattis!! Hur gick det, hur mår du osv?!
Tinga & Vickan, jag kommer definitivt behålla nästa tid hos aurorabarnmorskan. Jag vill prata med henne om en del grejer som läkaren sa igår och sen får vi se vad hon tycker om jag ska gå några gånger till eller inte.
BS, jag är med dig. Jag fick sitta och läsa Ores inlägg upp och ner eftersom jag hade huvudet mellan knäna för att inte svimma.
Tack iallafall för berättelsen, Ore, det låter som du gjorde en fantastisk insats. Hoppas det läker snart ordentligt!
Och du glömmer väl inte att skicka bild till galleriet (telemarkgrrl@gmail.com)?
Ore, nej men det är ingen fara, du behöver absolut inte tänka på om du skräms eller inte! Jag blir svimfärdig av alla förlossningsberättelser oavsett om dom är helt normala eller dramatiska som på amerikansk tv.
Nej, nu tar jag helg. Ha en härlig fredagskväll allihopa!