• Telis

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

koko, kära nån ska man behöva tänka på golven också?

Stor kram till dig iallafall, du låter verkligen inte det minsta gnällig!

• Telis

muggles, jag tyckte också att bilderna var otroligt lika dom jag har hemma i albumet. Fast sen såg jag ju att alla hade fel sorts skidor på sig.

Ja, heeej Piggis, vi har saknat dig!

• Telis

Piggelin, hur går det med jobbet? Håller du fortfarande på och jobbar för tre fast du bara får en lön?

• Telis

Nu så Piggelin, nu har du fått ett mms med en sprillans färsk magbild.

Vi har börjat packa lite, allt porslin vi hade i sideboardet i vardagsrummet, alla böckerna och nästan alla kläder (jag kan ju iallafall inte använda dom längre ) är nedpackade nu. I helgen ska vi packa det mesta i köket. Så det går framåt så sakteliga. Just nu känns det bara toppen att flytta men det är svårt att tänka sig att man ska sova någon annanstans om bara ett par veckor. Men jag tror att det kommer att bli jättebra!

• Telis

Oupsie, stort lycka till på intervjun! Hoppas att det går jättebra!

• Telis
    Lapinette skrev 2009-12-02 13:53:41 följande:
    Han tog fram mobilen och bad mig repterera ! Eftersom jag är så korkad och inte förstod att han ville spela in mitt "statement" så skrek jag högt i telefon istället .
    [/citat]

Åh nej, det där kommer du få äta upp!
    Piggelin1 skrev 2009-12-02 13:53:58 följande:
    [citat]
    Telis igen - kommer inte att kunna låta bli att visa MMS'et för mannen ikväll
    Du kan väl passa på att säga till honom att jag åtminstone är liiiite snyggare i verkligheten och inte riktigt sååå blek?

Så synd att det hänt nåt som gjorde dig så trött på jobbet nu när du äntligen fått avlastning! Hoppas att du hittar nåt annat då eller att svallvågorna lägger sig igen!
  • Telis

Nähä, går det inte att citera två olika personer i samma inlägg?

• Telis

Jag har inte heller något CSN-lån längre, det är avbetalat. Så himla skönt - fast inte märker jag att jag borde få 2000 kr över i månaden.

Lappis, det låter bra med lite extra god mat och kärlek i helgen men när ni ligger där på playan med en kokosnötsdrink i ena handen och bok i den andra så kommer han ha glömt hur resan bokades.

Min man tar nog ändå ojdå-jag-tryckte-visst-en-gång-för-mycket-på-knappen-priset, han har nämligen lyckats köpa en liten bil på nätet en gång. Han var inne på en sån där auktionssajt och "klickade runt" lite och blev mäkta förvånad när han fick ett "Grattis, du har vunnit bilen"-mejl.

• Telis

Lappis, ja, som tur var gick det bra. Fast han var lite spak innan han fick reda på det.

• Telis

Morrn morrn!

Sååååååå skönt med fredag!!

Stor kram till Frullis! Jag tänker fortfarande på och saknar min hund och det är snart nio år sen hon dog.

Jag håller med, nu måste Blivande Fru L snart rapportera, jag håller ju på att få kramp av allt knipande.

Kängu, vad kul att jobbet känns så bra!

Vickan, gissa om jag också tycker att januari kunde vara lite längre bort. Enligt FL har jag 49 dagar kvar nu och då är det ju egentligen mindre eftersom det blir snitt innan BF.

Lappis, fyy vad hemskt! Men vad starkt gjort av din kompis att kunna tänka så positivt i det läget.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter