Summan av kardemumman - livets väsentligheter
AM, ja jag vet, den ska snarast införskaffas! Antagligen inte lika god som en rinnig äkta gorgonzola men nöden har ingen lag.
Vänta bara till i natt när du tror att du ska kunna ligga på den armen.
AM, ja jag vet, den ska snarast införskaffas! Antagligen inte lika god som en rinnig äkta gorgonzola men nöden har ingen lag.
Vänta bara till i natt när du tror att du ska kunna ligga på den armen.
AM, jag har förresten precis mejlat dig en hemskt viktig fråga.
BS, ja all sån ost på tub ska vara okej.
Lappis, kolla din inbox!
Nenne, att alla stannar vid McD vid Upplands Väsby beror väl på att det sen är 40 mil till nästa rastställe?
Sympati och klapp på axeln, nenne! Men tänk vad som väntar dig där hemma!
Gomorron!
Puh, inatt fick jag sova ordentligt, på både vänster och höger sida, vilken lycka.
AM, stolarna kommer att bli skitsnygga i er matsal!
Liten, jag gillar inte varma mackor så jag kan tyvärr inte hjälpa till.
Nenne, jag är just nu inne på soppor och vitlöksbröd (kan vara en gravidgrej ) men kantarellsoppa med vitlöksbröd till låter väl gott? Och desserten kommer att sitta som en smäck.
Vickan, jamen det är väl supermysigt med lite aktivitet i magen?!
FREEEEEEEDAAAAAAG!!!
Är det anne? Skulle inte förvåna mig alls. anne, hohooooo?
Jag håller med kursmaterialet. Jag tycker att det är helt okej att göra IVF:er under kötiden men när man gör en hemutredning och verkligen drar igång processen så tycker jag att man ska vara helhjärtat fokuserad på det. Både för sin egen skull men främst för barnets skull. Men man behöver inte vara så drastisk att man ställer krav på att paret ska använda preventivmedel under tiden, det är att gå för långt tycker jag.
Lappis, nej det låter som sagt väldigt överdrivet! Jag tycker att det låter alldeles tillräckligt med att ni är så inställda på adoptionen och lagt IVF:er och allt sånt bakom er.