• Parnassia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Lappis: Kram till dig! Tänk på alla saker du skrivit upp på din lista över saker du kommer slippa. Hjälper det en smula? Och tänk på bebisen som kanske ligger i någons mage och väntar på er!

PB: Jag säger som Izzie. Några bilder till galleriet? Jag är också grymt nyfiken på er hus, det låter ju urmysigt. Bry dig inte om flyttkartongerna, dem kan vi titta förbi.

• Parnassia

Åh Ullared! Vad kul! Lycka till!

Och jag måste vara tvärtemot när det gäller julkorten! Innan tyckte jag inte att det var så kul, så jag kan förstå resonemanget lite. Men nu tycker jag det är jätteroligt! Bäst är ju förstås när hela familjen är med, men det är också bra när det är barnen. Mycket hellre sådana julkort än ett vanligt "enkelt papperskort". Men igen, hellre papperskort än digitala.

Står just nu och håller på med våra kort, ett med dottern på, från i somras, så det finns inga tomteluvor och det är inget nakenkort.

• Parnassia

Nej, nakenkort, det ska det inte vara, det tycker inte jag heller.

EA: Lego? Det har ju nästan alla ungar och det finns ju 1000 varianter. Något med Blixten McQueen? Det vill alla ungar häromkring också ha.

• Parnassia

Lappis: Hur gammal var sonen ifråga när det begav sig förresten?

• Parnassia

Blixten är med i filmen "Bilar", han är huvud"person" där. Ringer det några klockor nu?

Musik är jag så dålig på, jag har verkligen noll koll, så där kan jag inte hjälpa till...

Går flyttlasset imorgon? Spännande!

• Parnassia

Jo, jag kom på en julskiva jag inte klarar mig utan! Lars Vegas Trio! Ladda hem den om du hittar den.

• Parnassia

Om du har missat Bilar ska du ladda hem eller hyra den Telis! Den är faktiskt kul, vi har sett den flera gånger. (Cars heter den på engelska)

Har ni flyttfirma till hjälp eller klarar ni det själva (mha släkt o vänner kanske). För du ska ju inte bära så mycket hoppas jag!

• Parnassia

Millenniumserien! Men den kanske du har sett?

Det är ju så bra och spännande så jag klarar knappt av varken böcker eller filmer.

• Parnassia

Just det, det tänkte jag inte på...

• Parnassia

God morgon!

Jag har också bara bra erfarenheter av Tradera, både som köpare och säljare. Testa Vickan!

Nenne: Fick du tag på MVC igår? Vad sa de? Kan varna dig lite för att jag tyckte att det första mötet på MVC var en besvikelse. Hon gjorde ju ingenting och sa inget som man inte redan visste, men man hade ju ändå varit där och det i sig var väl det coola. 

PB :-O Vilken dag! Däckade du i säng sen eller?? Vilket jobb! Grattis, eller vad ska man säga?! Vi ser med spänning fram emot bilder på både dig och huset.

Mugglan: Vi vill ha Ullaredsrapport! Vi vill ha Ullaredsrapport! Vi vill ha Ullaredsrapport! Vi vill ha Ullaredsrapport! *skanderar*

Undrar så hur det är med Ore och lillkillen?! Tittar du in kan du väl säga ett litet pip så att vi får höra hur det går för er!

Och Telis! Lycka till idag! Jag minns också att vi packade ?det sista? i evigheter, det tog liksom aldrig slut. Hoppas jag slipper flytta mer. (Har förvisso bara gjort det två gånger, men det räcker.)

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter