• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

*Skickar kramar till alla eftersom det är packning hela dagen av kontoret idag och sedan julfest på makens jobb*

• Fru E

Här nere i Skåne kan man skönja lite vitt på marken men inte mycket mer men SNÖ är det!

Namngivningsfesten för väninnans lilla flicka gick bra igår men påmindes lite om att "det där kunde varit vi" men mestadels glad ändå.

Har som vanligt möte hela dagen

Sweetan-mitt föräldrahem är i byn som ligger innan er stuga så även jag kan ta mig till er eller ner till Mrs B

Annars funderar jag på hur jag ska gå få bort mina helspända muskler i rumpan..........aningen irriterande att vara spänd som en fiolsträng men ett i-landsproblem

Ha en bra dag tjejer!

• Fru E

Liten-stretchar gör jag varje kväll redan och ibland hjälper det men inte alltid. Har börjat styrketräna regelbundet på gymet med så det kanske hjälper......hehe maken hittar ganska snabbt var jag är spänd. Han känner det direkt så fort han trycker med fingrarna lite och det hjälper med. Får kanske boka en massör tid till för att få bukt med det, imorgon är det dags för naprapaten och ska fråga honom med lite vad jag kan göra. Är värst när jag sitter långa stunder ner men inte när jag rör mig.

Nu dags för lunch med mötesdeltagarna innan själva mötet startar, perfekt med gratis lunch

KRAM!

• Fru E

Nyss tillbaka från tandläkaren med massa bananfluor i munnen *URK* inga hål som tur var men slipning och polering fick jag utstå

Hjälp! Julkort har jag alldeles förträngt! Har ingen julkänsla alls eftersom det är så mycket tråkigheter på jobbet och alla som ringer och skäller på en
    Julklappar är vi med sent på i år.....men inser att jag måste ta tag i det denna veckan hmmmmm

Lappis-KRAM

Vickan-en spegel kanske till ansningen??

Nenne-spännande att äntligen få ringa MVC

• Fru E

Eftersom jag inte fått min nya strömsladd till datorn så försvinner jag och tar kväll om ca 2 timmar

• Fru E

Muggles-tycker man ser stora fina magar överallt och barnvagnar

Nenne-tack ibland är det skönt att kunna skylla på att datorn inte fungerar och det faktiskt stämmer

MSW-klart du ska komma på träffen!

• Fru E

Mugglan-ha så kul på Ullared!!!!!

Nu när jag ändå snart har en strömlös dator så kanske jag skulle köra lite julkort

• Fru E

Telis-håller med dig, ofta träffar man dem man får julkort från under året och det är inte barnen man vill se utan hälsningen man vill ha eller jag iaf

• Fru E

Förresten, någon som har ett bra tips på vad man köper till en 5 årig kille som har allt och lite till!

• Fru E

Parnassia-blixten har han redan massa om......men spel skulle man kunna köpa..

Happ ha en bra dag tjejer för nu dör min dator

KRAM

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter