• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Vid halv ett idag kom det ett sms som jag INTE ville ha *mutter mutter* budgivare QN har lagt XX på XXgatan
    Har inte hunnit diskutera så mycket med maken än men hans första svar var att vi skulle höja trots vi egentligen nått vår gräns för detta huset (dock inte vad vi klarar av ekonomiskt utan mer vad vi kan få ut av huset när vi väl säljer). Så just nu har vi inte bestämt oss, maken är oerhört fäst vid huset........(egentligen jag med )

• Fru E

Kräken höjde med 25 000
    Nytt bud är lagt från vår sida men herreguuuuuud vad skrämmande!! Maken är bensäker på huset trots skicket invändigt och vill inte släppa det och jag är velig som alltid

*diggar till rockklassiker på min pilatesboll*

• Fru E

Nenne-ohh yes både på jobbet och hemma kan sitta bättre då tycker jag

Själv sitter jag och festar med latte och lite smågodis (tröst för BOM och hus)

• Fru E

men vad f-n lyckades nyss klura ut att en av våra grannar fått smått, ursäkta nästkommande hemska diskriminering, trots att de båda är stora som hus......(ja jag vet att det är hemskt att skriva så usch och fy på mig )

• Fru E

Muggles-nej inte BOM än men på god väg så om ett par dar så sjunger the red lady

• Fru E

Snaily-nej men klart du ska vila om det inte är bra att anstränga sig!!!! Jobbet får arbetsgivaren ta hand om så tänk inte på det!
    Inte BOM än men på god väg om ett par dar

• Fru E

mugglan du vet att regler är till för att brytas va

• Fru E

de höjde med 25 000 och vi höjde nu med 50 000........snart på utgångspris *ångest*

• Fru E

säkert för att leda oss andra på villospår genom att snitsla om banan *inte rent spel*

• Fru E

Men Lappis är inte en igelkott lite liten till att köra en stol!?!

• Fru E

ehhhhhh tokbuske!?!

*på tal om det så borde den ansas*

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter