• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Nenne-ja jag tycker med att man hör mer om den långa eftersom den "botar" problem som finns i kroppen men vad vet jag får väl höra med dem när de ringer.

Några symtom ännu???

Just nu är vi i valet och kvalet om vi ska lägga ett bud innan dagen är slut och se vad säljaren säger.........ahhhhhh

• Fru E

Nenne-ja det känns som om den långa metoden borde ha bättre förutsättningar men jag är kanske naiv som vanligt *internet är farligt *

• Fru E

Telis-ok så "ända" skillnaden är att man inte försätts i klimakteriet men man får ändå hormoner för att producera så många och bra ägg som möjligt?

Tillbaka till finliret kring takmålning *tålamod är INTE min grej*

• Fru E

God Morgon!

Håll tummarna idag för vi la ett litet skambud på huset igår kväll och än har mäklaren inte ringt. Var en tjej till som var intresserad men som igår ännu inte frågat banken om hon fick lånelöfte men antar att mäklaren väntar ut henne först *spännande och oroligt*

Snaily-grattis till 13 st ägg

Vickan-ska inte komma med några käcka kommentarer om förlossningen

Lappis-så nu är outfiten i princip klar till festen?

• Fru E

Vickan igen det finns alltid saker att göra hemma som man annars inte hinner med. Om inte annat så passa på att vila och ha det bra innan trollet kommer

• Fru E

SNaily-neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej inte alla 13!!
    Sa de något om varför!?! Och någon plan inför det????
    Hoppas maken kan komma snabbt hem till dig!!!

• Fru E

Snaily-finns inte ord för de dumma äggen att luras så! Men vi finns här inne för dig

• Fru E

Är det läkaren helt själv som bestämmer vad som ska göras vid ivf eller kan man "önska" sig ICSI, skrapa på äggskalet etc eller provar de sig fram?

Mäklaren har fortfarande inte ringt så antar att hon väntar in en annan tjej som var intresserad men som inte fått lånelöfte från sin bank än igår. Hade varit intressant att höra vad säljaren sa om budet......TÅLAMOD var det ja

• Fru E

Snaily-kanske skönt ändå att få lite svar på sina frågor även om det inte blir på alla
    Men om de såg att spermierna inte ville närma sig äggen kan man inte då göra ICSI eller måste man bestämma det redan innan man släpper samman dem kanske *hmmmm*

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter