• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Ore, MSW ni är inboxade om huset

Grattis till Nenne och Fru Muffins!!!

Hemskt dumt att sitta i öppet landskap nu *tjurar* svårt att gå in när alla kollegor ser ens stora skärm.....

Ringde till gyn om remiss och sköterskan skulle se till att den skickas imorgon till Malmö . Nästa vecka kunde jag ringa dit och höra hur lång kö det var!

• Fru E

Oupsie-men vaddå ska vi inte ha kvar nalle puh bården tillsammans med den runda sängen helsnygg jööööööö
    Förstår inte varför folk envisas med bårder överallt och speciellt mitt på väggen......

MSW-vet inte riktigt om poolen ingår där men golvvärmen och handdukstork lär vara med. Vi hade tänkt sätta in kamin med och ev uppgradera luftvärmepumpen så dne blir effektivare. Man vet ju inte hur många som bor där nu eller hur varmt de har det. Hoppas bara på att det är fjärravläsning så man inte går på föregående ägares elkostnad

Nu sängen och hus drömmande med maken och jaaa kanske lite annat

• Fru E

Oupsie-ja om det inte är någon värst kö så kan det bli spray i mitten av februari för till denna cykeln blir det nog lite tajt, dag 13 idag....

• Fru E

Oupsie-va jag som tänkte lägga ett bud på den sängen

God Morgon förresten lite lättare att skriva idag när inte alla kollegor är här

• Fru E

Telis-lycka till idag och imorgon säger jag redan nu!!!

• Fru E

Ore-tiden går så låååååååååååååångsamt till söndag bara maken surfade på braskaminer hela kvällen igår och ritade in var vi ska ha dem i huset

• Fru E

Ikväll blir det målning av kökstak för min del och montering av skjutdörrs inredning för makens så vi kan få lite ordning igen. Får se vad ryggen säger om att måla tak, kan tänka mig att ställningen inte är den bästa....

• Fru E

Grattis till Televinken
    Höll tummarna i morse att allt skulle gå bra!

Så nu är remissen skickad av gyn till kliniken och nästa vecka ska jag ringa och vara lite påträngande
    Får nog sätta upp ett schema för att få maken på banan med *hm*

Igår kväll blev kökstaket målat så nu kan vi stryka det på listan. Blev bättre än innan, återstår bara att finlira lite runt kanterna och bättra på färgen på vissa ställen på väggarna som är avskavda.

Snaily-ihhhhhh snart har du en bulle i ugnen!

• Fru E

Liten-duktigt med simningen! Hade med tänkt simma imorgon men gymet har intropass på Pilates vilket massören rekommenderade för min rygg/rumpa så tänkte gå på det istället. Måste bara kolla om man måste ha matta med sig för det har jag ingen

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter