• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Lite-jag har inte ens några hormoner att skylla på

• Fru E

AM-Äl hormoner kanske

Cicci-det där med att sexstreja flera dagar i rad fungerar så där bra när man har ÄL *grubblar*

Har träningsvärk i rumpan idag efter takmålandet i tisdags, försökte hålla ryggen stilla vilket gjorde att jag "låste" den med rumpans muskler.
    Kanske blir bättre med lite Pilates ikväll

• Fru E

Ohhhh vill med se Televinken

Sitter och läser på om skötsel av pooler just nu

• Fru E

Och sitter och nojjar över att vi inte fick till det igår......vilka i-landsproblem det finns

• Fru E

Liten-det tar ca 45 minuter att cykla till närmaste badplats. Poolen kommer med huset som vi har fallit lite för därför som vi grubblar en del.

Lappis-alltid är det något beror på vilken typ av fest det är. Är det en håll i gång fest hade jag valt kort kort men vid en striktare lugnare fest lite mer elegant.

• Fru E

Nu lunch och sedan möte innan hemgång tidigt

Kram &

• Fru E

Muggles-japp tapeterna ska väck men valven kan jag leva med. Som komplement till elen har de luftvärmepump och ev kan man sätta in ett aggregat till för där fanns bara ett och sen med kaminen som komplement så kan det nog bli rätt så bra ändå .
    De där infällda sakerna i golven vid dörrarna i hallen tror jag är kakel men vet inte riktigt vilken funktion de egentligen fyller...

• Fru E

Dags att gå och vila ryggen så den är fitt for fajt inför pilates ikväll

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter