Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Oupsie-enligt mina kollegor som har pool så är det inte så hemskt mycket jobb med pool har försökt läsa lite på nätet med och det verkar helt ok med jobb kontra badmöjligheterna som man får
Oupsie-enligt mina kollegor som har pool så är det inte så hemskt mycket jobb med pool har försökt läsa lite på nätet med och det verkar helt ok med jobb kontra badmöjligheterna som man får
Lappis-även jag tycker att lite alkohol förhöjer festen
Mugglan-blev tråkigt tandborstsex igår....
Huset är vi förälskade än så länge men eftersom vi aldrig ens funderat på det här med pool så snurrar tankarna om den men huset vill vi ha!
Muggles-glöm inte att ÄL inte behöver ge utslag på stickan heller
Mugglan-ni får köra en snabbis i duschen där sms-maraton under dagen har fixat förspelet
Och jag bakar inför morgondagens fika
God kväll!
MÅndagstrött som vanligt
Imorgon blir det en ny titt på huset som vi var på visning igår. Satt och diskuterade lite igårkväll om vi tyckte om de saker som vi inte kan ändra på i huset så enkelt, planlösning, läge, tomt etc och kom fram till att det gjorde vi. Man får blunda för de saker som är väldigt klåpigt gjorda idag (vilket är många!) tex tapeter, kabeldragningar och valvet till vardagsrummet. De sakerna kommer vi alltid att få ändra i vilket hus vi än köper (tapeter och målning etc). När vi väl fått ändra det som vi vill (jag vill ha det ändrat NU men inser att vi får prioritera)tror jag att det kan bli riktigt bra!
Återstå att se hur många som är intresserade och vem som lägger första budet.......*nervös*
BS-skönt att ni har fått komma hem äntligen!
Tinga-GRATTIS till smörgåsätningen! Vilken skillnad att äta 1 1/2 smörgås bara sådär
AM-du vet när man är sjuk får man äta vad man vill värst vad de lär sig fort de små liven
får man lov att kräka av sig lite
Är än en gång osams med maken och nu över huruvida vi ska göra den lösning som han själv bestämt på Ikea (inredning i skjutdörrarna) eller om han ska få ta en enklare lösning som innebär ännu mindre plats att hänga kläder än vi har idag. Orsaken till att vi köpte skjutdörrar var att vi skulle få MER plats, inte göra en sämre lösning bara för att han är lat (han har själv skissat upp lösningen när vi var på Ikea och sagt att han kan göra den) och inte orkar om vi ska flytta om några månader.
Så nu är han trött på mitt tjat och tycker jag alltid gnäller men det kan bero på att han aldrig får tummarna loss och då vill jag ta tag i det själv. Argh!
Nu ska jag försöka sova och sedan lyckas bli sams med maken till titten på huset imorgon...........hur det nu ska gå till.......
Sorry för egoinlägget
Ny dag nya tag
Ha en bra dag, är på möte men kikar in efter hustitten!
Kram &