• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Både jag och maken är helt sålda om garaget är sjyst och det inte är några problem med syllarna på betongplattan

• Fru E

Snaily-ja än så länge är det lagom dyrt och enligt statistiken på booli.se har det inte gått upp så mycket i de områdena utan snarare ner sen i somras. Nu återstår det att vänta en lååååååång vecka och sedan antagligen budgivning *biter på naglarna* och som vanligt ångest över att man redan nästan har flyttat in i huset

Tur vi ska fixa här hemma och det är ÄL

Förresten så är garderoben såld fick tom handpenning av snubbarna som kom idag så vi vet att de kommer imorgon igen och hämtar den. Så nästan hela inredningen till skjutdörrarna är finansierad

• Fru E

Snorkis-kanske skulle säga att huset har mer rum än 4 sovrum och allrummen

• Fru E

Ohhh imorgon kan jag dessutom ringa till gyn för remiss! Dumt bara att vi numer sitter i öppet landskap och alla är på plats hmmmm

• Fru E

September-trist med minus känner alltför väl igen känslan. Hoppas på att din kropp fattar och längtar efter att bli gravid igen och denna gången behålla pyret!

• Fru E

Snaily-funderar på att ringa när jag går till kontoret från tåget på morgonen så får jag gå lite för mig själv från de andra kollegorna och sedan prata klart ute. Antagligen får jag att gyn ringer upp mig eftersom man hamnar hos sköterskan men får väl ha telefonen med mig in på avd mötet

• Fru E

Snaily-haha jag tyckte det var kallt att promenera till visningar idag när det var en minusgrad . Vi var hurtiga och var hemifrån nästan 3 timmar men vi gick effektivt kanske 1 1/2

• Fru E

Det har blåst rätt så friskt idag med så kändes betydligt kallare men kan tänka mig att det är humanare här nere

• Fru E

Lappis-nej nej visningen är inte förrän nästa söndag men ska ringa och höra om man kan få titta i veckan eftersom budgivningen på det första huset vi tittade på lär börja under veckan.

• Fru E

Lyckades komma på att telefontiden till gyn inte är förrän halv elva till elva och då är jag i möte men de har i eftermiddag med så blir samtal då

Nu först frukostmöte sen av möte!

Grattis igen BS

Kram &

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter