• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

MSW-skickade adresserna till dig istället

• Fru E

Telis-lika bra att göra tapetseringen ordentligt från början så ta ner golvlisterna, fullösning annars som retar mig i vårt hus

• Fru E

Den overallen har väninnan M till sin lilla tjej den är jättebra så slå du till Telis!

• Fru E

MSW-nope inget besked från banken än vill inte ringa och tjata heller så har de inte ringt imorgon så ringer jag . Pratade in på mäklarens telefon idag att vi ville boka visning och skickade ett mail för säkerhetsskull med så nu får vi hoppas att det finns plats!

Tjurar lite över att tanten som egentligen var slut blev tveksam och kom lite igen *mutter mutter*

Snaily-bra att du gjort en egen plan tycker det låter helt lysande

Nästa kompis ligger i startgroparna snart vilket dumt nog nog får mig att känna misslyckande men samtidigt spännande för deras skull (får passa vad man skriver nu när man bjudit in till denna tråden )

• Fru E

Mugglan-det är den nya sortens potatis sorry......
    Håller med dig på alla punkter om husen och grunden står på kolla listan

• Fru E

Snaily-tycker med hon kan försvinna för 9 månader men chansen är liten........hon har gjort så här innan med så får se när hon försvinner och hur resten av månaden blir. Tog inte pergo denna eller förra månaden men det borde kunna finnas en chans för normal cykel ändå eftersom effekten sitter i.
    Om vi får som vi vill och om vi vågar så ska vi snart köpa hus i närheten kring där vi bor. Dock skrämmande eftersom kostnaderna ökar och ansvaret med

• Fru E

Muggles-vi har radhus idag men maken vill ha större garage och jag större trädgård och kamin . Ja banken lät liiiiiiiite hoppingivande om att inte behöva sälja först men jag ska inte säga för mycket än.....

• Fru E

Mrs B-nästa vecka är så ren och fin så kan alla dagar utom måndag i princip

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter