• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Ha en fortsatt trevlig kväll tjejer, nu ska vi ner till ett par kompisar och titta film

• Fru E

Hej hopp!

Har inte så mycket att tillföra i vagndiskussionen än så länge men när vi eftersläntrare plussat så återkommer jag
    Men Vickan själv hade jag valt en vagn med 4 lika stora hjul som kan rulla både på landet och i staden, vändbar sittdel, handtag som man kan fälla ner...

Hade en trevlig fika med Tinga och Oupsie i eftermiddags Tack!
    Ett trevligt piller finns nu här hemma men som ett litet extra problem får man bara ta det om man inte är gravid och jag har BOM på juldagen ca. Krånglar till det lite så får väl avvakta några dagar till och köra med salvan, alt handla vaggisar med om det blir värre.

MSW-välkommen till svampklubben jag hade aldrig problem när jag åt piller och har sedan stoppet haft det två gånger, antagligen för att man är så flitig i sänghalmen

Oms-låter bra att läkarna inte tror på något jätte allvarligt så du förhoppningsvis kan njuta lite av julmaten

Vi skulle åkt till min mormor i Blekinge imorgon men beslöt oss för att ställa in det eftersom vi fått rätt mycket snö och det är snorhalt på vägarna . Normalt tar det ca 2 timmar att köra upp och med det här vädret skulle det lugnt tagit 3 timmar.........

• Fru E

MSW-jag tror inte att vi har bestämt vare sig tid eller plats för träffen för det beror på var Sweetan kommer att befinna sig. Antingen blir det nere hos Tinga eller hos Mrs B

• Fru E

Här blir det med största sannolikhet BOM som vanligt om ett par dagar, bruna spår idag.....(svampsalvan har gett röda spår som vanligt men nyss skymtade även brunt så det är bara att vänta)

Drar täcket över mig och förtränger att tanten kommer lagom till julafton

Nu kallar sängen!

Kram

• Fru E

God Morgon!

Sista timmarna innan vi åker till Växjö och åker pulka, gör pepparkakor, läser Bamse och firar jul

Haha frestade maken med att skaka på hans julklappar och nu står han där

• Fru E

Mrs B-näjjje inte magsjuka nu får hoppas att det bara var något han ätit!

Nennelainen-jag säger som dig om att vara på smällen

Lappis-här ska det tydligen snöa ännu mer idag, 5-10 cm.......men ni ska nog komma iväg till Thailand ändå

• Fru E

Nenne-era föräldrar kommer väl att bli glada när ni berättar den stora nyheten
    Jag grubblar över om jag ska ventilera mina tankar om ivf med brodern som vet om vår situation och är lugn och klok. Skadar inte att hans fru är läkare heller....

• Fru E

Lappis-haha menade rätt men skrev fel

Så nu är sista julklappen fixad, ska bara skriva ut den och slå in den på något roligt sätt....är det någon som vet om man får stryka över priset på en revybiljett? Vi beställde biljetter till mina föräldrar och tänkte skriva ut dem och ge men priset står på biljetten vilket kanske inte är så käckt.....

• Fru E

Mrs B-hoppas att det bara var den gången som Max kräktes

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter