• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Nenne-ibland är det sååååååå skönt att vara en bitterfitta

Har outat vår lilla tråd till en tjejkompis som antagligen kommer att hoppa in i karusellen någon gång detta året *komsi komsi om du smygläser *

• Fru E

Så aningen stressad men nu är vi äntligen klara till att köra efter att först handla frimärken och senap i centrum.

Ha en underbar jul tjejer!

Mrs B-du kan väl messa mig när ni bestämt angående träffen

Kram &

• Fru E

Gott Nytt År tjejer

Har varit på julfirande först hos brodern med brorsbarn och sedan hos svärmor, puh!

Skönt att äntligen vara hemma och ta det lite lugnt eller ja.....försöka iaf!

Mugglan du är inte ensam om tant min har varit osedvanligt seg och kom först med värk igår efter 6 dagar med spottings . Den 11 ringer jag gyn för remiss och ska banne mig ha en!!!
    "Vågade" inte ta upp ivf med brodern eller hans fru, visste inte riktigt hur jag skulle komma in på ämnet. Tänkte ge det ett nytt försök snart för att se vad broderns fru som är läkare tror om akupunktur etc innan ivf. Vet inte riktigt hur länge man ska gå på behandling innan men det kanske du vet Lappis??

På tal om hus så skulle vi egentligen inta flytta förrän om ett par år men vi började kolla i veckan och har hittat ett objekt . Väntar bara på samtal från banken och hoppas att vi INTE behöver sälja radhuset innan vi köper nytt eftersom vi inte har så mycket i lån. Om vi måste sälja först vet jag inte riktigt om vi "orkar" köpa hus nu eftersom man då måste hitta något nytt på ett par månader alt flytta hem till mitt föräldrahem under tiden med alla kartonger, pust!
    Men men som sagt först ett besked av banken och OM vi får köpa först så ska vi på visning på söndag på ett jättefint hus (naturligtvis har jag redan i tankarna flyttat in vilket är lite jobbigt)!!!

• Fru E

Piggis-du får köpa en en sådan stor uppblåsbar ballong att sitta på med din onda rygg de är kanon! Köpte en sådan till maken och mig i julklapp

• Fru E

Vi gör det enkelt detta året och firar med väninnan med 3 månaders tjej
    Hjälps åt med maten och allt annat och har inget krav på festblåsa

• Fru E

Lappis-städningen finns alltid kvar så ta du soffan istället

• Fru E

Lappis-hmmmmm då borde jag alltså ringa och boka en tid redan på måndag i så fall....eller jag vet inte om effekterna sitter i sedan i somras iofs. Får se om jag kan få ut något ur akupunktören vad han tror men det brukar vara svårt eftersom han envisas med att vi inte ska behöva ivf och pratar halvknagglig svenska

• Fru E

Lappis igen -hur ofta gick du hos akupunktören under den tiden?

• Fru E

Ahhhhhhhhhhhhhhh har rea ångest allan någon som är bra på att bota sådan

Var på MQ:s rea med ett par vänner och shoppade ett par gråa jeans, en kofta, ett bh-linne, en sjal och kalsonger till maken. På Esprit hittade jag ett par svarta jeans som var nedsatta till 1/3 av priset. Sist men inte minst en ny vinterjacka från H&M dock inte på rea men ändå mer än överkomligt.
    I mina mått är det mycket pengar att shoppa för direkt även om jag behövde jeansen och vinterjackan och maken kalsongerna

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter