Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Inte för att jag vet HUR jag ska tolka det heller vilket gör det ännu värre!
Inte för att jag vet HUR jag ska tolka det heller vilket gör det ännu värre!
AM-haha målarna kommer att bli vi själva fixar 3 rum OM vi flyttar in direkt och sedan lite pö om pö
Haha jag kan sälja nalle puh bården till högstbjudande, kanske tom den runda sängen kan följa med
AM-vilket råd hade du gett? *nyfiken*
Snaily-hehe så det var takfläkten som du tyckte var värst finns en en massa småprojekt som måste göras i huset, tex är alla dörrar tapetserade med fiskbenstapet och en blandning av trä och plastfoder till dörrarna
Oupsie-det är mörka träfoder på ytterkanterna av dörrkarmarna men i mitten har de behållt de fina plastiga
Vickan-länk är skickad men du får radera bort en del från huset som man inte bör se
Telis-sätt ljus i vinflaskorna istället för att slänga dem
Lappis-nya öronhänge har man alltid nytta av
Själv ska jag shoppa elkontakter och strömbrytare idag för att piffa upp vårt hus ytterligare (idag är det gamla som sitter där gula och fina)
Ny uppdatering: de andra har bjudit upp till vår gräns.....återstår att se om vi lägger lite lite lite till eller lägger oss....
Vickan-hehe de nya elementen har de ställt mitt i rummen med en kontakt i väggen de gamla elementen sitter kvar......i så fall kommer det till nya element vars ledningar kommer att finnas i de gamla rören i väggen.
Vad gäller uppvärmningen så har de apvarmt där inne idag, för mycket golvvärme och iaf 20 grader i ett rum i garaget så den kostnaden kan vi få ner rätt så rejält och en kamin ska vi sätta in. OM vi får huset vilket det inte känns som nu.
Sen tror jag inte de har rengjort luftpumpen över huvudtaget och man kan uppgradera den alt sätta till en till pump inne
Lappis-SNYGG lägenhet! Tyvärr kommer jag aldrig att få maken med på att köpa ett helt färdigt hus eftersom han ändå få det på sitt sätt. Och frågan är om vi vill betala de extra X hundra tusen för ett helt renoverat hus eller köpa billigare och själva göra det när vi har tid och pengar.
Vickan-japp det är mycket jobb men får vi 3 rum gjorda innan vi flyttar in så är jag nöjd så kan vi ha lite småprojekt under de kommande 2-3 åren