• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

MSW-vi har bjudit 25 000 till men ännu har inte smset kommit ut så det lär dröja åtskilliga timmar innan vi vet skulle jag gissa på.

Snorkis-blää för eksem!!! Kanske någon svalkande salva hjälper aloe vera eller tea tree oil?

• Fru E

Lappis-då lägger vi oss huset är inte värt utgångspriset i det skicket tycker vi

• Fru E

Nenne-nä gränsen är till av en anledning, vi hade egentligen räknat med att det skulle gå upp eftersom vi la skambud

Attans vad jag är ego idag

• Fru E

Nenne-huset vill vi ha! Men nojjig som jag är kommer jag inte att kunna säga det förrän besiktning, vårt hus är sålt och vi renoverat de 3 rummen

• Fru E

Tinga-haha nu har jag släppt reashoppingen och har ångest över huspengarna istället och de är svåra att slå

• Fru E

Ore-jamen klart
    äggfri tårta borde inte vara några problem eftersom det inte måste vara ägg i mousse eller botten.
    Jag använde denna botten för ett tag sen som blev seg och god. Till den går det att kombinera vilka mousser man vill

110 g smör
    2 1/4 dl socker
    1 msk sirap
    2 ägg
    1 1/2 dl vetemjöl
    1/2 tsk salt
    1 1/2 tsk vaniljsocker
    1 dl kakao
    2 dubbeldaim (à 56 g)
    smör + ströbröd till formen

• Fru E

Häpp trevlig helg på er tjejer

Nu åker jag hem och fortsätter gruva mig

• Fru E

Lappis-än så länge ligger vårt bud överst men har en känsla av att vi inte får huset.....telefonen är än så länge tyst

Era galningar vad ni skriver

Gud vad ni frestar med mat maken har inte kommit hem än så jag får nog vänta lite till. Passar på att baka lite muffins så länge till flyttfika imorgon.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter