Hej alla!
Kram till September! Hoppas att kroppen återhämtar sig snabbt!
Frumuffins: Stort grattis till stor skörd och många ägg till frysen!
Snorkis: Fortfarande ingen tant? Hur var det hade du beställt någon gyn tid eller hur var det?
*dålig koll när man mest läser ikapp och inte svarar*
Stort grattis till Ore och sonen! Låter jobbigt med att du sprack så mycket, men nu är det över!!
Hur funkar amningen?
Jag sprack också, men vet inte hur många stygn jag blev sydd med, men tillräckligt för att jag skulle vara rädd för att bajsa.. Men det var jag nu med efter operationen..
Jag blev sövd för att bli av med moderkakan, och var lite rädd att jag skulle bli snittad på något vis, men de fixade juh det den andra vägen...
Min erfarenhet har sagt mig att det berodde på att jag blev igångsatt, vilket inte väl var riktigt sant då, men igångsättning är väl i stort sett=värkstimulerande dropp, så helt fel ute var jag inte då! Så det var roligt att få höra det från sjukhushåll också..
Annars gör jag som vanligt och skickar kramar till alla för att jag inte ska ha glömt någon!
Dags för uppdaterad BF-lista också! Men visst är någon av er nya och i väntans tider, eller har jag fått fel för mig?
BF-lista
BS 18/1 2010
Telis 22/1 2010 (13/1 om det blir snitt)
Vickan 17/2 2010
Liten 5/3 2010
Vänner 19/3 2010
Ego: Fick tillbaka första riktiga tentan i fredags och jag blev godkänd!! (Har dock lite att fixa till på det akademiska skrivandet, men hade svårt att tyda kommentarerna, så vet inte riktig vad..
) Så jäkla skönt! Nu har jag praktik i två veckor!
Vi är hemkomna från en helg i sthlm, som innehöll hotellfrukostar, lite shopping och gos med två-veckors-tjej! Man blir lite sugen, men A är juh så mycket roligare än en liten bebis, även om det är så mysigt när de är så små! Svägerskan påminde också om hur ont amningen gör i början!
Jaja, det är inte aktuellt med syskon försök än på ett par månader iaf!
Nu ska jag plocka fram kläder och göra i ordning för morgondagen! Godkväll! Och Puss och Kram!