Summan av kardemumman - livets väsentligheter
start: Fy fan för magsjuka!
start: Fy fan för magsjuka!
Sweet: Är inte ritktigt skåning.. Bor i småland (dock inte såå värst långt från skåne gränsen..)
Och ores sons namn står i galleriet..
Och är det förresten någto lugnar med stressen/jobbet nu?
Skriver som en kratta.. något lugnare så klart!
sweet: inboxade galleri-länken (ifall du inte hade den tillgänglig)
Åh! hade precis fått mail från min lärare ang akademsika texten, och nu är jag godkänd på den med! Så nu har jag inget som hänger efter mig!! SÅ skönt! Så nu ska jag sluta och spamma tråden, gå och borsta tänderna och annat jox!
Grattis på namnsdagen, dagens namnsdagbarn och de andra som haft namnsdag de senaste dagarna som jag har missat att gratta!
Mugglan: Skönt med minus! Och skönt att du slipper tänka på det under kursen(var det va?)
Snaily: Vad jobbigt att det känns som inte kroppen riktigt samarbetar!
Har inte fått provsvar ännu, men har jag inte hört något så ringer jag upp och kollar efter lunch någon gång..
Annars är jag och plutt hemma själva idag, mysigt, fast vi behöver plocka i ordning en del också, så vi kan inte bara mysa!
Provsvaren var hyffsade! Eller alltså, de ligger inom normalspannet, men lägre än senaste blodprovet.. Hon sa att de kunde variera ganska rejält, men nu oroar jag mig för att de håller på att sjunka, istället för ifall de redan har gjort det.. Men det hade känts bättre om de legat lika högt som förra gången! Men är såklart jätteglad att de inte var så låga som jag var rädd för..
lite lagom snurrigt och virrigt (som vanligt)..
Nenne: Jag vet inte riktigt hur uppföljningen kommer att fungera ännu, detta skulle hon också kolla upp.. Gissar att jag får ett litet brev någon gång nästa vecka om hur det hela kommer funka.. Men någon slags uppföljning har jag förstått att det blir typ under första året..
Parnassia: Det är trombocyterna,blodplättarna, som krånglar för mig, så blodet koagulerar inte som det ska, nu har jag dock opererat bort mjälten och ska förhoppningsvis vara botad, eller åtminstone slippa symptomen..
Och stora kramar till dig och hoppas att du kommer upp ur deppet! Eller åtminstone mer kan precisera vad som är fel! *kram igen*
Cicci: Jobbigt med vickevire! *kram* hoppas ni får sova bättre inatt nu då!
Hej alla! Nu vågar jag titta in, efter eftermiddagens hålligång!
Roligt att läsa!
Ville mest önska en trevlig helg!
Och påtal om mina värden så vill jag förtydliga att det är egentligen superbra värden, med tanke på hur de har legat innan, anledningen till att jag inte är så nöjd och glad som jag borde är att sist jag testade så var de ännu högre och nu är jag nervös för att de ska sjunka ännu mer, men håller de sig omkring där de ligger så räknas de till normala, och jag är helnöjd!
Hittade (nåja, maken hittade) en lite smårolig sida, om man inte har något bättre för sig, man ska tänka på en person, seriefigur eller något annat och svara på frågorna, det kusliga är att han nästan alltid har rätt..
http://en.akinator.com/#
Och det är alltså den 28:e och hos Tinga eller MrsB som gäller? Jag tror att jag ännu så länge är ledig då iaf (men beror lite på hur långt jag kommit med skolarbetet jag har att göra under julen, och fortfarande om jag vågar eller inte).. Har dock ingen närmare koll på vart ni bor och hur långt det blir det egentligen...
Nu ska jag se om plutt sover och jag kan leta upp mina pärlor och försöka få ihop ett armband jag kan ha på jul! och slänga ett litet öga på idolfinalen.. Maken är iväg och kollar på hockey...
Kram!