Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Haha! Det förstås! Dessutom är det ett ganska tråkigt sätt!
Haha! Det förstås! Dessutom är det ett ganska tråkigt sätt!
Lappis: Det låter juh rimligt att det inte händer så mycket imorgon!
Skönt att du har hittat något som du mår så bra av! Det jag hittills har testat (minipiller och pstav) har jag bara fått mellanblödningar av, så då leder det till avhållsamhet iaf!
Hej bs!
Liten letar väl också efter hus..?
Och vi.. Eller längtar snarare kanske.. Banken är inte så sugen på att låna ut pengar till någon som pluggar (även om det hade funnits något hus vi kunnat vara intresserad av)..
Låter mysigt att packa upp små kläderna! Skönt att du snart har "gått i mål" med graviditeten så slipper du det mer!
Ore: rätt var det är så är de uppe i storlek 86! Fast då håller de sig till den storleken lite längre iaf!
Åh, måste juh fråga "det obligatoriska", har ni några nyårslöften?
Själv har jag bestämt mig att om nästa blodprov är bra så ska jag sluta oroa mig!
Ore: När är planen/förhoppningen att ni kan/ska flytta in då?
Undrar också hur AM ska få in mer glamour! Och jag för min del hade nog haft väldigt svårt att unna mig mer glamour om det gällde att lägga pengar å det.. Lika svårt som för att gå ner i vikt eller något annat!
Och förövrigt är A också väldigt mycket inne på att slå, bitas och klösas..Fast han är juh inte så gammal ännu så jag hoppas att det växer bort! Men vi försöker att säga till honom när han gör det..
Och storkram till Mugglan!*grooooooooooouuuuuumppffffffffff*
JAg har förresten precis klippt lugg.. Kände mig tvungen att göra något drastiskt! Så jag tog en sax...
Och själv skulle jag vilja gå ner typ fem kg till, men är ca 20kg ifrån min "toppnotering".. fast det gick jag ner innan jag blev med A!
Fast känner egentligen snarare att jag skulle vilja få lite mer snurr på tränandet än tvunget gå ner mer.. (att träna iaf 2ggr i veckan ist för en..)
Piggan: Låter läskigt med att ramla!