Halloj
Vilken härlig dag i sthlm, med "normal" kallt och snöfall!
Telis, skit i din mamma, det är ju ditt val och det är ju rätt för dig!
Jag tror alla mammor håller på, om än det ena eller det andra. Min mamma håller eller höll på med namnet på vår lilla tjej, så det har ju resulterat i att jag fortfarande inte kan säga hennes namn, det är helt förgiftat, och det var pga henne mycket. Men jag vågar inte säga det till henne för då sårar jag henne säkert.
Helt otroligt att det är dags snart!
Pyjamas är ett fantastiskt plagg, särskillt med dragkedja, jag har det på Skorpan halva dagarna, de funkar ju lite som mysdress med
Nenne, ska ni göra vul på måndag? Spännande!
Vilket vecka är du i nu?
Mugglan, hur går det med packningen?
Jag är med sugen på att flytta till hus, men kanske inte det huset i södra delarna iaf, jag trivs så himla bra i sthlm... men men vi får se.
Du borde ju ha BIM snart?
Nu ligger lappis och surplar Mai Thai på stranden, den lilla kaninen, åååå I wish!
Liten, jag tror visst du är minst lika fin som du var med Mindre
Men på slutet känner man sig som du beskriver ganska otymplig... På mitt jobb undrade de om det var dags när jag hade 2 månader kvar, och jag gick upp 7kg totalt, så man undrar ju igentligen hur man ser ut
Men det var en karl som undrade den gången jag tänker på, kanske inte har björnkoll...
Masdjävlar är inte riktigt min favvo, men har sina ögonblick.
EA, förstår dig och din frustation kring kompisars barnalstrande. Men det blir din tur snart, jag vet det! Kram
Snaily, såg att du med har blött lite, konstigt. Men nu närmar det sig ivf iaf. Fin bild på FB förresten
MSW, börjar du plugget igen nu nästa vecka eller hur ska du göra denna terminen?
När ska A skolas in för dagis?
BS, wiieeeeee snart är det dags, du får börja färdknäppa nu!
Lalllalalalalalallaaaaaaaaaaaaaa på maken bara så kommer Astrid som ett skott
Läste att Iris sparkade morfar... inte kul. Victor drig mig i håret igår, så jag drog tillbaka (itne lika hårt) och han fattade vinken... men man kan ju inte sparka henne så klart, inte det jag menar. Brukar ni låtsas gråta framför henne, så hon förstår att hon orsakar det? Det har vi gjort med Victor, då skämms han och säger förlåt. Men det hädner inte ofta, han är faktiskt väldigt snäll den ungen....
Jag tror det kommer bli kanon nu när Astrid kommer för Iris, låt bara henne vara med och så får hon visa att hon kan... Victor byter blöja och matar, det blir ju inte så bra och kladd i hela köket och lillan är inte alltid nöjd, men det betyder ju så mycket för Victor och sen är det lite extra att torka upp, men det göra man ju gärna i de lägena
AM, snappade upp att du hade varit på NKs rea. Jag struntade i den, det är ju helt sjukt vad folk det var. Jag konstaterade att jag hellre betalar fullpris ibland. Ska se vad som finns kvar när de dragit ner priserna ännu mer om någon vecka eller så
Men den lila koftan kommer säkert till sin rätt snart, lila är ju färgen i sommar med
Vickan, spännande att ni börjar diskuterar förlossningen, det kommer gå bra. Oavsett hur det blir brukar det ju för alla bli bra till 99%, man är ju nöjd oavsett när man har resultatet i sina armar