• FruCicci

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Hur har alla det

Mycket hus snack

Vad blev det för vagn Vickan?

Tinga, det kommer blir bättre o bättre i af, kram

Snorkfröken, redan 13 veckor, herre min tid.

AM, en lite mupp vd, bra att vara kylig!

Snaily, är det dags för äggplock nu alltså?
    Jag tycker det går så fort allt, du började ju nyss spruta?

Hoppas ni har det fint Telis!
    Grattis igen!

Tack alla för tips om fibrer och mat. MEN Victor har inte blivit förstoppad pga dålig kost. Han har fått för sig att bajs och bajsa är äckligt tydligen. Igår sa han att det var jätte äckligt med bajs till sin fröken. Till oss sa han liknande och gjorde klart för oss att man inte kan äta bajs.
    Så han vill helt inte bajsa, han håller sig hela tiden.Tyvärr har han lyckats hålla sig idag med trots medecin, men men, vi får ge honom lavemang igen i slutet av veckan.

Nåväl, nu ska jag in på hemnet och kika på hus då

• FruCicci

Parnassia, ja du får nog beklaga, hade varit skönt att slippa ett tag framöver, hade inte jag velat ha en 3a så hade jag gärna sluppit skiten för evigt!

• FruCicci

Mugglan, tog det absolut inte negativt på något sätt. Jag är supertacksam för alla tips!
    Jag pratade med vårdguiden innan jag fick läkartid och där tjatade de om vad jag skulle ge honom för mat, och det var mycket snack om grönsaker, men jag får inte i honom det. Tanten där gav sig inte o tjabblade på om alla satans grönsaker prexis om och om igen som om det var där skon klämde
    Jag vet att det är bra för magen med banan, men han äter INTE det liksom. Viss är lite tröga, men jag tror mest tantan var förvånad att han inte som andra barn tex äter frukt.
    Nåväl, jag visste inte själv att man kan bli äcklad av bajs o så förrän jag kom till läkaren!
    Sen är Victor även rädd för att bajsa, då han har hållt sig så länge, så gör det ju ont när det ska ut det hårda och då spricker det runt analöppningen osv osv, himla cirkus detta!
    Nåväl, det ska nog blir bra snart.

Fiberrik kost ska man ju absolut äta när man har varot förstoppad, så alla tips om vad man kan ha i olika maträtter som inte syns, är jag jätte glad för.

Puss o kram o tack

Vickan, jag har inte ens kollat efter kläderna än, men jag vet att jag har dem i en låda under sängen!
    Blir det av i helgen så blir det, ingen stress.

• FruCicci

Hej Vänner!

Det var på torget, men den killen har gått in i väggen och i julad var salongen fortfarande stängd.
    Men det finns flera som inte tar mer än så, ta ngn av de salongerna som invandrarna driver, de är minst lika bra. Finns en på Ronnebyg vid efter Panduro eller den där hobbybutiken iaf. Det är värt att inte klippa själv, jag klippte Victor sist och det blev verkligen inte bra!

• FruCicci

AM, jag tror att BS ligger på karolinska?

EA, vilken make va! Han ska inte ha rattantajtan idag heller!

Liten, jobbigt med alla hormoner som gör ditten o datten med humöret. Jag har helt vansinnig med, pga mensen gissar jag
    Tack för tips, vi smörjer med Inytiol salvan och tjoar så mkt vi kan vad gäller det andra ämnet. Försöker säga att det är bra och att alla gör det osv, hur som helst ska det nog bli bra.

• FruCicci

AM; jag trodde hon födde på Kaolinska i Solna, de hör ju dit.
    Måste kolla med henne

• FruCicci

Jasså dubbelvagnen kommer i morgon AM
    Det är Heaven!
    Vilken färg?
    Var de slut på babyproffsen så ni fick beställa då alltså?

• FruCicci

AM, jag kan ha fel men jag har fått för mig att hon var på KS, tror hon skrev ngt om det innan... men jag har smsat henne nu, så vi får se vart hon är.

• FruCicci

AM, tack för länk. Kan du inte forwarda till mig så man får se Televinken?
    Jag har föresten bara fårskinnsfäll + fleece filt i min vagn, men lillan använder ju liggdelen fortfarande, det kommer ju en sådandär åkpåse med vagnen iaf fick vi det.

• FruCicci

Okej Liten, vad bra att du hade koll, jag hade fel fel fel
    Telis är ¨på sös då misstänker jag

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter