• FruCicci

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Skorpan somnade om i en väldigt konstig ställning Vågar inte rätta till henne för då lär hon defenitivt vakna

• FruCicci

Mugglan: Har du fått Glad Gubbe Grattis! Då vet vi vad som händer i kväll då!

• FruCicci

Lappis, jasså ni SKA åka, nu fattar jag, hänger inte riktigt med. Ni ska ju till svårmor ju, just det Ja men till onsdag ska de väl ha löst alla problem tycker man.
    Ja klart att du ska kolla efter jul o nyår. Jag pratade med min värninna igen i fredags och hon frågade om dig om du hade varit där. Hennes klinik i Spanien hävdade ju starkt att hon skulle ta bort allt i den där skiljeväggen, medan alla i Sverige sa nej nej nej... så hon berättade för Spanien återigen vad de hade sagt i Sverige men de stod ¨på sig där nere och det är hon glad för. Anledningen att de var i Spanien var för Äggdonation det gick fortare där o donatorn skulle vara anonym... det hade hon ej berättat för mig, jag får höra mer o mer för varje gång vi ses nu.
    Men hennes historia är helt fantastisk och nu har Sverige tydligen tagit till sig det nya rönen ag detta!! Hon kommer ev bli intervjuad med
    Jag förstår att du vill ha barn innan 44, så klart, vem hade inte velat det? Alla har ju sina gränser.

När åker ni till Thailand nu igen Lappis?

• FruCicci

Jaha, är det så det funkar vid adoption.... 44 år okej.
    Men redan 2 januari, åå vad nice
    Jag förstår hur du tänker, du verkar ha det kanonbra med din make, o givetvis ser man till att bli lycklig på sitt egna sätt.

Jag har min syn på lycka med barn, så därför blir jag lite exalterad och vill så mycket när det gäller andra... *förlåt*

• FruCicci

AM, jag har sett att de säljer granar utanför din port nästan Fast när jag gick förbi så var det mest snö på granarna så man såg inte hur de såg ut, men jag kan inte tänka mig annat än att du har den absolut snyggaste granen i stan hemma
    Det är väl skönt att inte ha julen hemma, det har inte vi heller, utan som du skrev åker vi söder över i morgon och får allt serverat, underbart när man har barn.
    Om jag ska klaga lite, vilket inte jag gillar att göra, men jag ser inte fram emot att åka 52 mil i snöyran i morgon med 2 barn.
    Min kompis åkte ner i går och de rullade i 60km/h i stort sett hela vägen.... hmmmm då kommer man ju typ aldrig fram!

• FruCicci

Självklart Lappis.
    Jag tror och hoppas fortfarande att ni ska få till det
    Men om jag har fel kommer det en liten sötis 2011 ju

• FruCicci

Vad bra att pengarna går till resor AM, vi köpte av dem förra gången, då sålde de på Ö-malms torg. Även det en vanlig rödgran, jätte fin. I år blir det ingen gran hemma, eftersom vi ska vara borta över både jul o nyår.

Livia får komma och fäktas med mig Jag är gammal fäktare och innehar både florett och värja, men vinna mot henne och hennes tomtevapen blir nog inte lätt

Själv ska jag ta tunnelbanan idag, det var läääänge sedan jag åkte med den. Måste köpa sista julklappen och den har jag hittat i Solna!

• FruCicci

Det fattade vi AM Men bra med förtydligande, det kan behövas oftare äm man tror!

• FruCicci

AM ha ha ha

Men bara för att jag hinner in på förmiddagen så är det öken här.

nenne: Ska ni berätta för familjen på julafton eller?

• FruCicci

Ja gör det Lappis, man snackar ju franska när man fäktar med tränare, så det borde ju passa dig på fler än 1 plan så att säga.
    Det är jätte kul, jag älskade det, men det blev för sena träningar för mig, så jag la av när skolan började ta som mest tid, dvs länge sedan jag fäktades.
    Jag var väldigt om mig och kring mig tidigare, och har hållit på med många grejor.

Lapinette skrev 2009-12-21 11:42:33 följande:
    Cicci - du förvånas ständigt! Fd fäktare, gud vad häftigt. Skulle gärna prova på att fäktas någon gång.
Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter