• FruCicci

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Lappis, min kompis har bara valt att berätta utvalda delar för mig, jag trodde inte det var mer än 3 IVFer eftersom det är det man köper. Men de började på fertilitets centrum i sthlm o sen gick de vidare till CVL

Såg nu efter att jag läst klart att du ska dit i februari, hoppas så in i bengen ¨på gott resultat! Och om inte, en bra operation
    PUSS och kram
    Hoppas du känner dig lite mer uppåt idag efter att fått sova lite.

• FruCicci

Hej Vänner!

Nattsömn är vi inte bortskämda med här, någonsin
    Skridskor har vi inte testat med Victor, men jag tror vi väntar, det är han ´nog lite för liten för.

Piggis,vad roligt att din stora dag blev lyckad!

Jag har varit uppe i ottan och bakat kanelbullar idag. Nu ska jag se om jag lyckas boka en resa.
    I dag har grannarna visning på siin 4a, utgångspris 9,2 miljoner!!! My god!
    Men det är ju bra för oss, betyder att vi får en del för vår den dagen kanske, om vi har tur

• FruCicci

JAG TÄNKER VISST INVÄNTA MIRAKEL!!!!!!!!!!!1

Lapinette skrev 2010-01-17 17:39:26 följande:
    Cicci - jo, jag har varit hos Rådestad och pratat precis innan nyår och ska sövas ned och undersökas den 2 februari. Det räckte med att jag berättade vår historia samt att det är konstaterat att jag har hjärtformad livmoder så bokade han in en tid direkt. Supersympatisk människa. MEN det kan ju även vara så att min skiljevägg är så pass obetydlig att han inte gör något ...så invänta inga mirakel.
  • FruCicci

Snaily, jag är också road av släktforskning. Tycker det är jätte roligt och spännande. Intressant med svunna tider!
    Jag tittade mycket på vad de har hetat i min släkt och sen när man har lite kungar o sådant så är det än mer spännande
    Jag vill gärna höra mera

• FruCicci

Lappis,nämde du min värninnas historia när du pratade med honom?

• FruCicci

TINGA, jag ska absolut titta. Jag har redan massa näsdukar laddade, jag har lätt till gråt, med eller utan 3 dagars bluesen
    Intressant!

• FruCicci

Jajjamen, jag är en sann optimist, tills motstsen är bevisad:-9
    jag tror på dig Lappis! Jag har ghjort det från dag 1, så fram till ni har en liten söt från ngt annat land tänker jag hoppas!!!!!!!!!!!!

Love you! OCH jag är sååååå glad att du faktiskt ORKADE gå till den där läkaren, eftersom du lagt ner allt vad egen barnalstring hette....
    KRAM

Lapinette skrev 2010-01-17 19:11:50 följande:
    Cicci - din jäkla optimist ! Nej, jag nämnde ingen specifikt utan sa mer att jag hört att folk både har fått positiva samt negativa prognoser från honom. Jag har nämligen även läst en blogg där tjejen fick veta att hennes livmoder är för liten när väl gjorde en ordentlig undersökning hos honom ... efter 5 misslyckade IVFer.
  • FruCicci

Själv trivs jag ganska så bra just nu men min underbara make och ett glas Sancerre . Ska nog fortsätta författa på brorsans sång.

DET LÅTER BRA LAPPIS!!!!!!!!!!!!!

Själva firar vi att vi har bokat en resa hela familjen (tjohooo, hela!!!!) till Dubai den 11 februari!!!!!
    Vi dricker snart en 12 år gammal Bourgogne viva la france!
    Och maken är i skrivande stund på ciao ciao o hämtar pizza

Innan dess drack vi en nyare Penfolds men ack så gooood efter en härlig sönda i pulkabacken och efter det pingis o promenad!

Jag vill iaf att du ska veta Lappis att oavsett nhur jä'kla bra du har det och vad som än händer - är jag glad att du orkade palla dig iväg igen

• FruCicci

ååå Tinga - det låter ju bra. Spenatsoppa ör ju dessutom skitgott

Nu börjar det!!1

Vickan, härlig mamma!
    Och jag antar att du shoppade tilräkligt hörrom dagen eftersom du inte hörde av dig. Nu nhar jag en ihopaplockad kasse till någon annan Ska nog ge den till gudmors dotter.... så inget arbete i onödan

• FruCicci

Ahhh vi har Penfolds Rawson's Retreat (en härlig Shiraz,men maken hävdar att det är lathet att vi kör den..... vad menar han med det?)
    Jag gillar den!

Vickan - no probs!

Jag spelar in dokumentären, och kollar nu på Köping, de är för gulliga!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter