• muggles

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

eg borde det heta jobbledig för särskilt ledig är man inte som mamma el i vart fall är man inte ledig från att vara mamma...

• muggles

EA: klart de är döva, senila (glömmer bort att de inte ska komma även om de skulle ha råkat höra), har klumpfot, åderbråck, leverfläckar, håravfall, och vårta på näsan. Klart man får psykbryt när hon dyker upp...

• muggles

Dagishämt och sedan ICA Maxi - JIPPPIIEEE (el inte )

• muggles

Vinkar förbi efter att ha jobbat fram tills nu nästan... Ni verkar ha haft skojigt idag när Cicci och Frullan röjde runt!

Sept: håller med dig - för min del har den här hösten inte varit den roligaste nej.

Porchez: låter tungt med kollegorna, jag hoppas att det löser sig!

• muggles

god morgon förresten (gjorde en Nenne)

• muggles

start september skrev 2009-11-25 22:25:41 följande:

Nej Muggles, hösten har varit nästan onödig faktisk. Men nu tar vi nya tag, julmys och sen jäklar ska här plussas igen!
    Right on pal!
  • muggles
    nennesjuttioåtta skrev 2009-11-26 10:02:33 följande:
    jag fattade inte varför det skulle vara en böj med ett ägg. Glad gubbe = nuppa järnet verkar ju mer logiskt!
    böj med ägg i - jag trodde det symboliserade snoppen med en spermie i höhö
  • muggles
    Telis skrev 2009-11-26 10:08:19 följande:
    Jag tycker också att det verkar rätt logiskt med en glad gubbe. Vad blir det när det inte blir en glad gubbe - en ledsen gubbe?
    När det inte är lh-stegring så är det bara en tom ring. När lh-stegringen kommer så är det en ring med ögon och glad mun. Hur fånigt som helst.

Va Lappis - är din tant en hel vecka försenad?!
  • muggles

EA: nej stor Groumpf-kram till dig! Själv är jag lååångt ifrån BIM/BOM än så länge men vi håller tummarna för Nennes frysis!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter