• muggles

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Äntligen ett ämne jag kan! Till skillnad från giraffbajs...

• muggles
    nennesjuttioåtta skrev 2009-11-20 14:09:26 följande:
    ingen böj idag heller.
    Det är inte dåligt väl?! *orolig*
    CB har ändrat - de har ingen böj längre!!!! Det är en glad gubbe istället. Jag gillade böjen

Ore: kul att se dig här inne igen! Vad kul med hälsning från din man på mobilen!!!
  • muggles
    Telis skrev 2009-11-20 15:22:05 följande:
    BS, jag är med dig. Jag fick sitta och läsa Ores inlägg upp och ner eftersom jag hade huvudet mellan knäna för att inte svimma.
    Du är för gullig Telis
  • muggles

Ang sprickning så fick jag däremot höra att klipp läker bättre än sprickor för att det är ett "renare" snitt och inte så trasigt. Men jag tror att de säger lite det man vill höra Och det läker som sagt väldigt bra och snabbt "därnere". Jag hade aldrig ont av mitt klipp ngt alls, jag kunde sitta utan problem och skita utan problem

Vänner: jag beställer alltid enstaka kort på Crimson för de har bäst kvalitet. Men kalendrar med jättebra kvalitet kan du beställa på myphotobook.se. Du laddar först ner ett gratisprogram i din dator. I programmet gör du din kalender (du väljer layout, bindning mm), du bara drag&droppar dina bilder så som du vill ha dem. Sedan väljer du knappen "beställa" i programmet så laddas fotoboken upp på deras server. Enkelt!

Sept: hoppas du repar dig snabbt nu, tycker så synd om dig!

• muggles

Apropå det - jag hade värkstimulerande på max men jag sprack nästan inget alls inuti. Klippet var på slutet för att jag inte skulle spricka när Moas huvud skulle ut. Så klippet var nästan det enda som behövde sys. Och det var mkt mindre blod än vad jag sett på tv, Moa var i princip inte blodig alls, vilket jag tyckte var lite förvånande.

• muggles

Ang moderkakan så fick jag vara med i en studie och den gick ut på att de gav ett speciellt medel till skulle göra att moderkakan lossnade lättare, el det var det de ville testa. Jag accepterade att vara med i studien och min moderkaka lossnade superlätt - de ryckte lite i navelsträngen och så fick jag krysta en gång, så kom den. Men jag vet inte om jag fick medlet el "sockerpiller" (det fick man inte veta).

Idag är det MÅNDAG! Jippieee - not. Har ingen lust att jobba idag. Vill bara vara ledig... Jul snart, jul snart, jul snart...

• muggles

Nenne: kom det ut ngt av ditt samtal med vd:n?!

Lappis: grattis till inkomna ordrar!

• muggles

Snorkis: med vilket roligt besked!!! Stort grattis!

Tinga: gött med Piffs icke-sondning!

EA: hoppas det blir BIM och inte BOM...

BS: du behöver ju inte krama din kollega el ta på henne - det är ju inte luftburet (om inte ngn nyser på dig). Det viktigaste är väl att tvätta händerna innan du äter lunchen... Jag har hört att vaccinet ger 75% skydd.

• muggles

Hattis: finns det inget bra skäl till att hon har uteblivit? Inga känningar el så? Jag fick nog tant ca 2 mån efter tabletterna. 4v efter återbesöket fick jag ju fortf plus, och sedan tog det nog en månad till. Jag har precis haft tant nr 2 och väntar på glad gubbe nu.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter