Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Hattis, vad bra med mens! Har också kvar några böjpinnar, kanske ska man spara på dem, kanske blir antikviteter med högt värde snart! Rälig, vad är det, är det typ elak?
Hattis, vad bra med mens! Har också kvar några böjpinnar, kanske ska man spara på dem, kanske blir antikviteter med högt värde snart! Rälig, vad är det, är det typ elak?
Har ni sett vem som har namnsdag idag!
Snorkis, jag förstår precis, vilken hemskt jobbig moster!
Nenne, nu lär de väl i alla fall inte ringa!
Lapinette, just det, Astrid!
Nenne, ja jag tror att vi har bestämt oss. Visst kan vi ändra oss men vi har slutat prata om andra namn så det blir nog Astrid faktiskt. Gillar det mer och mer nu när jag gått och smakat på det och liksom vant mig vid det.
Lapinette, hinner det värsta gå över till imorgon då om tanten behagar dyka upp under dagen?
Jag har försökt få fram vilken storlek på kalsonger maken har men efter att ha rotat igen om samtliga i byrålådan så hittar jag inga där inte etikettlappen är utsuddad av för många tvättar redan.
AM, men hur överför jag tex ett jeansmått till M/L/XL?
Koko, är det för att ni har känt er nere eller för att lillkillen varit besvärligare än ni tänkt er som det känns mest jobbigt? Jag är lite orolig för att det ska bli för mycket för mig också nämligen med en rätt besvärlig Iris och en liten bebis samtidigt.
Nenne, du milde, JAG fick panik bara av att läsa att de ringt, jag hann inte ens läsa resten!
MSW, är det så att du kommer att ha nedsatt immunförsvar nu utan mjälten tror de? Min pappa har ju orpererat bort den och han ska ta två influensasprutor istället för en som för oss andra nu vet jag.
Äsch, jag tryckte för fort, MSW igen, det är ju fantastiskt att operationen verkar ha varit så lyckad! Tänk att ha det problemet hur världen, det har ju varit värt det absolut.