Inlägg från: BrudSommar2006 |Visa alla inlägg
  • BrudSommar2006

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Cicci, äsch, ja då spelar det ingen roll för min del om vi tar måndagen eller tisdagen då. Jag kan iofs hela den veckan men det var väl AM som kunde de dagarna eller hur var det? Jag kan ju inte luncha utan AM, det är ju hon som är nyckelpersonen med overallen!

• BrudSommar2006

Lapinette, åh vilken mysig bild!

Nenne, jag tyckte redan när Frejis höll på att det var helt galet att råkade ÄL bli på fel dag så blev det inget! För henne har jag för mig att det blev så flera månader i rad, helt galet.

• BrudSommar2006

Efter att ha legat och tänkt på förlossningar hela natten efter aurorasamtalet så sov jag rätt hyfsat inatt faktiskt, skönt.

• BrudSommar2006

Lapinette, ja inte nog med att det är trist att så många blivit tvungna att gå vidare med ivf, det är jäkligt konstigt också, det har liksom blivit tvärstopp med plussen.

• BrudSommar2006

Koko, det är du och maken ihop då vad det gäller namnen! Fast vi har inte pratat så mycket om det än. Men vad trist med kissen, stackarn. Hur går det för lillkissen nu då, verkar han känna sig ensam?

Skönt att vi slipper åka på två ställen på julafton, det är ju så långt emellan så det skulle vara omöjligt. Nu verkar makens föräldrar dessutom ha bestämt sig för att vara i Spanien varje jul sedan de skaffade huset där så då blir det ju ännu enklare.

• BrudSommar2006

Koko, inte mera kladdkaka NU IGEN!!!

Nenne, nej det klart att det är inte roligt när de tjatar.

Jobbinspirationen verkar för övrigt inte infinna sig alls den här veckan av någon anledning.

• BrudSommar2006

Nenne, men vad trist med en sådan reaktion från föräldrarna! Makens föräldrar är inte alltid jättesmidiga heller men för det mesta fungerar det bra med dem.

• BrudSommar2006

AM, jag tycker också att det är mysigt att ha jul hemma men just i år är jag inte säker på att jag orkar så det känns skönt att slippa. Har ju firat många jular hos mina föräldrar så det kommer att kännas invant det också.

Mrs B, jag har också hört att sibiriska katter ska vara bra om man är allergisk, och om du inte ens är allergisk än så borde det ju vara ett bra alternativ.

Jag gillar också Astrid och känner ingen med det namnet. Hoppas vi hinner prata om det här ikväll!

• BrudSommar2006

Jag skulle också köpt innan jag åker. Vill absolut inte komma fram utan något viktigt och inte veta om jag kommer att få tag på något vettigt och i så fall när.

Vi har en renrasig och en icke, de ser rätt lika ut men det är den lilla renrasiga som driver oss till vansinne. Hoppas att det beror på att hon ännu är ung och omogen och att det blir bättre efter kastrering och inte på rasen! Annars tror jag att jag kommer att hålla mig till renrasig Birma för framtida katter, hade ju en innan de här två och nu är vår blandras 75% birma och han är också underbar så det känns som att det kan vara rasen för mig.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter