• fru AM

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Lycka till Nenne & Snaily!!!

Åh vad jag önskar att BS hinner skicka en bild av Astrid till galleriet innan Telis ska in och få Televinken ...! Förresten BS - har ni bestämt er för Astrid? Var hon en Astrid när hon kom ut?

• fru AM

Är det idag Piff & Puff börjar dagis? Lycka till i såna fall!

• fru AM

Nenne!!!
    Pricken är bäst! Det är klart han levde runt som bara den! Tjoho!

Det blir bara bättre och bättre i tråden! Vilken vinnarvecka! Först Astrids ankomst, sedan Prickens vinkningar, snart är Televinken här ... Vad händer mer!???

• fru AM

Gaaah!Spännande! Jag öppnar galleriet och uppdaterar en gång i minuten!

BS: måste säga att du är snabbast i trådens historia med detta! Både att berätta online om förlossningen och att maila bild och allt!

Det känns som om man känt Astrid ända sen hon var ett litet ägg ... ska bli kul att se foto!

BrudSommar2006 skrev 2010-01-11 13:16:41 följande:
    Telis, jag har precis mailat dig en bild på Astrid.
  • fru AM

Nähej

Är det möjligt att Telis har annat för sig än att fixa med vårt galleri...!? JAg hoppas jag snart får se Astrid i alla fall!

• fru AM

BS: är du intresserad av två amningsplagg (jag har haft dem som nattlinnen/hemmaklänning) - den ena från boob den andra från Paola Maria (stl xl båda)? Den ena gråblå, den andra rosa.

• fru AM

JA, Liten: vilken fin mage du har!

Jag har kanske glömt detta men vet ni vilken sort bebisen är? Har du någon aning?

• fru AM

Hektor somnade helt plötsligt så därför har jag denna oplanerade tid vid datorn ...

Men jag får väl skrota iväg och göra lite nytta. Bädda upp i gästrummet för nattgästen t ex.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter