• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Nenne-vet inte än vare sig vad den ska innehålla eller de ut. Kollegan skulle återkomma med vad de vill ha för något invändigt och utvändigt

• Fru E

Nenne-jamen en bild kan jag nog fixa till men dröjer till april för då är bröllopet

• Fru E

Ahhh jag kanske skulle baka ikväll för att hålla tankarna borta, räknas det som ett giltigt skäl? För att gå på pilates borde inte vara lika effektivt för då hinner man tänka alldeles för mycket och kan inte ha mobilen på *host harkel*

• Fru E

Nu ska en nervös Ea åka hem!

Puss på er!

• Fru E

Min käre far lyckades göra mig duktigt nervös genom att ringa mig när jag cyklade hem *kriminellt*

Ja kladdkaka kanske man skulle baka *dregel* men jag skulle ju försöka att inte äta så mycket sött......

Lappis-varannan vatten är bra har lyckats pränta in det i maken med nu

• Fru E

Hade inte AM tips på lite länkar på snygga klänningar i början av veckan???

Tunikor borde vara toppen eller skjortklänningar som finns massor nu

• Fru E

Nenne-javisst tycker jag med att han borde förstå sen tyckte han att över 2 miljoner var mycket för ett hus här nere *mummel mummel* inte det jag vill höra!
    Min bror har köpt ett 84 kvadratmeter stort hus (iofs med källare som inte är inredd men dock bara 84 i boyta) utanför Växjö för 1.6 så såååååå blodigt tycker jag inte det är. Vi ligger lite närmare en stor metropol än dem med......*ska sluta oroa att oroa mig nu*

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter