Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Tinga-här är en till som är hopplös på piffning, däremot är mina två tjejkompisar experter och hittar en massa bra saker till mig
Tinga-här är en till som är hopplös på piffning, däremot är mina två tjejkompisar experter och hittar en massa bra saker till mig
katt går bort för både jag och maken är allergiska tyvärr men får kanske skaffa naken katt *skratt*
så ni ska lämna mig alldeles ensam med all vånda
Dags att rota och se vad som finns för gott i barskåpet
God förmiddag!!
Ingen som vaknat än!?!
Sparkade ur maken ur sängen vid 9 för att hjälpa grannarna att flytta så har jag förberett fika till dem alldeles strax. En utmärkt ursäkt till att få baka
Än inget nytt om huset men visningen känns allt mer verklig.......frågan är om vårt bud ligger kvar då eller man börjar om!?! Skumt iaf. Har en känsla av att vi inte får huset och som grädde på moset visar sig BOM om några dagar
Tillbaka från att vara flytthjälp med magen mätt av grillad korv utomhus. Är något speciellt med att grilla korv ute mitt i vintern
Konstaterade även att jag inte är det minsta avundsjuk på våra grannar som ska bo i en friggebod med separat byggbod i mer än ett år medan de bygger på sitt hus. Sicket meck!!
Japp pessimisst är jag född till då blir man inte lika besviken sedan
Ska ringa mäklaren imorgon och höra hur läget är. Känns konstigt att ha en budgivning för att sedan ha en visning igen. Hoppar de andra av och visningen blir av drar vi tillbaka vårt bud och börjar om ev. Är det någon som bjuder över oss är det ju kört direkt. Men om vi drar tillbaka det kan vi börja om med skambud om inte det andra paret lägger först då eller jag vet inte......känns lite virrigt. Borde vara någon på visningen som är intresserad då vi inte nått utgångspris än.
Den som lever får se
Lappis-ha så trevligt på festen
Vickan-är det rea på amningsplagg så passa på att shoppa lite
Snaily-för oss är det ingen mening med att låta vårt bud ligga kvar om någon bjuder över eftersom det är vår gräns. Men å andra sidan kanske det andra paret bjuder på nytt då med och är med i leken igen, ähh vad krångligt det blev!
Känns mest olustigt nu när man inte vet om det blir ytterligare en budgivning OM vi nyss vann denna.
Kanske skulle ta en fjällsemester i år då eller just det OM vi köper hus så ska ju pengarna gå till renovering = attans!
Oupsie-klart att säljaren vill ha så mycket som möjligt för sitt hus så än det vi inte hur vi gör......vet lite mer imorgon tror jag efter att ha pratat med mäklaren. Känns konstigt att vinna en budgivning för att sedan ge sig in i en ny. Om vårt bud ligger kvar finns risken att de andra bjuder över och då är vi körda, å andra sidan om vi tar bort det så är det fritt fram men då har vi iaf en chans att lägga ett lågt till, gahhhhhhh.
Hur hade vi det med kristallkulorna!?! Skulle behöva en nu
Dags att klä på sig för middag hos kompisarna några hundra meter bort, gosiga lilla S på 4 månader kommer med så hon kan charma bort tankarna på BOM och hus!
Kort uppdatering
Vårt bud ligger överst och det andra paret har lagt sig och är inte intresserade. Dock är det en visning ikväll med 3 inbokade. Senast imorgon måste de ha lämnat bud....
Nu möte möte möte och möte igen!
Kram på er!
vickan-kram!