Summan av kardemumman - livets väsentligheter
*smyger in för att kolla hur det gått för Ore*
Bra timing uppenbarligen...
Stort grattis Ore!
Vinkar till alla er andra.
*smyger ut igen*
*smyger in för att kolla hur det gått för Ore*
Bra timing uppenbarligen...
Stort grattis Ore!
Vinkar till alla er andra.
*smyger ut igen*
Hej allihopa,
Usch BS, inte kul med tandproblem, huh .
Liten, det låter som att Mindre hade en roligt på dopet i alla fall .
Junilejon, du är inte helt ensam i Skåne, men det är nog lite längre avstånd än i Sthlm bara.
Nenne, spännanade . Håller tummarna.
*försöker läsa ikapp*
Muggles, har jag gratulerat till lägenhetsförsäljningen? Om inte, grattis .
Ore, vilken dramatisk förlossning du fick . Hoppas att det läker snabbt. Hoppas att allt går bra med den lille .
Oj BS, men är det verkligen "normalt" att få ryggskott? Det lät ju dessutom som att du hade en ganska långdragen förlossning. Jag vet i och för sig inte så mycket om sånt. Tror dessutom att det kan bero på hur man mår sen innan, du hade ju en väldigt jobbig gravidet, om jag har förstått det rätt, och jag kan tänka mig att är man redan slutkörd sen nästan 9 månader tillbaka så upplever man kanske saker och ting på ett annat sätt än någon som inte har haft det riktigt så tufft ? Som, sagt jag vet inte hur det ska vara, så jag kanske inte ska säga så mycket.
Jag får nog ta och ge upp ikappläsningen... ni skriver för mycket . Hoppas att jag inte missat något alldeles för viktigt.
Oj, Blivande FruL, det var ingen dålig äggskörd! Håller tummarna för att allt ska gå bra .
Är det någon här som testat ICA:s fototjänster? Måste göra något åt alla bilder som ligger i datorn och jag såg att de hade en del erbjudanden.
BS, jag hoppas att nästa förlossning kommer att gå bättre för dig.
Åååååh, Snorkfröken! Vad fantastiskt roligt! Stor grattis!
Nu kommer den, plusvågen.
Mrs B, usch vad jobbigt . Det verkar inte som att man ska kombinera a-kassa med vare sig studier eller extrajobb, ett så idiotiskt system .
Tinga, tack. Det är lite upp och lite ner. Börjar bli trött på mig själv att jag inte bara kan vara lite glad. Vara glad för det man har istället för att deppa över det man inte har. Lättare sagt än gjort bara... Var duktig du är som är ute och springer på morgonen, regnade det inte i morse?