Summan av kardemumman - livets väsentligheter
nenne - det här kommer att gå vägen!!!
nenne - det här kommer att gå vägen!!!
nenne - vaaa gillar du inte kattpiss??!!!
Undrar också vart BS tagit vägen.
Listar ut att BF borde vara i slutet av juli någon gång. Brukar ju själv (ha, ha 2 gånger måste väl innebära att man kan skriva "brukar") göra IVF i november och har då fått BF i början av augusti.
Telis - en av mina kompisars lilla bebis dog ju bara 3 dagar innan födseln . Usch och fy vad hemskt det var! MEN sånt inträffar ju oooootroligt sällan. Så du får bara inte gå och tänka på sånt. Allt kommer att gå så bra så!
Tinga - otroligt vilka finsmakare de är!!!
Otroligt bra smak måste jag säga ... som satte i mig ädelost i fredags och fick en dos päron och ostbågar i lördags !
gosnosen - vad skönt att semestern blev lyckad även om det kändes lite "fel" innan ni åkte. Låter helt underbart med private dinner på stranden. Själva har vi bokat en resa till Thailand den 2 januari. Stod inte ut med mörkret och regnet.
nennelainen - stor PUSS tillbaka!
Själv ska jag snart hasta iväg till den sista adoptionskursen.
gosnosen - som sagt var er semester låter helt underbar ... du får gärna skriva lite mer på restråden så vi kan få drömma oss bort lite grann .
Nej, nu måste jag springa! Sista kurskvälln ...tjohoooo!!!
Kikar in lite snabbt med ett ego-inlägg.
- nu är adoptionskursen avklarad och kopior på intyg samt ansökan om adoption ska skickas in till Soc idag . Sen är det bara att vänta, vänta och vänta tills någon socdam ringer och säger att det är dags för hemutredning. Fram tills dess tänkte jag läsa en maasssssssssssssa artiklar som vår lärarinna gav oss igår ... jag lovar det var en nådig lunta, samt förkovra mig i adoptionsböcker.