Summan av kardemumman - livets väsentligheter
nenne - en graviditet är inte den andra lik! Har du inte lärt dig det vid det här laget .
nenne - en graviditet är inte den andra lik! Har du inte lärt dig det vid det här laget .
Åt pizza och drack vin med min träningskompis igår och vi pratade länge om adoption. Hon skulle gärna vilja ha ett mixbarn då hennes syrror även har mixat upp det. Hon sa att om hon skulle adoptera så skulle tanken på att adoptera inom Europa inte ens komma upp i hennes skalle.
Precis!
Faddergalan ... ja, det hade nog varit mysigt att titta på. Min mamma är fadder till en liten tjej i Indien som de har varit och hälsat på nu två år i rad. De åker dit och hjälper barnhemmet med diverse saker bl a hade de köpt 100 handdukar och sett till att få sand under klätterställningen när de var där senast (i oktober).
Någon som minns när hon var inne senast?
Jag som har så lite att göra på jobbet ... NOOOT kunde låta bli att scrolla tillbaka och leta upp Blivande - hon gjorde ET den 20 november så jag tror hon fortfarande går omkring på helspänn. Idag är det 14 dagar sen ÄP och jag hoppas att hon inte sett någon tant än. Jag tror att OM hon hade sett så hade hon kommit in här och berättat. Troligen har hon TD till helgen. Iiiiiiiiii!!!!
Jag säger bara P L U S S V Å G!!!!!!!!!! Och ställer mig upp och gör vågen ...hmmm.. kan man göra den själv?! Inte riktigt samma effekt.
Superspännande!!!! Men jag tror att hennes frånvaro än så länge är positiv.
Va ska inte du åka utför mugglan! Telis förstår jag kan få lite problem att komma iväg i år men du borde väl kunna få till en helg åtminstone.
Vi planerar att åka iväg en långhelg till Österrike och hälsa på våra kompisar som bor kvar där. Det blir m a o inte en hel vecka men förhoppningsvis superhärlig marsskidåkning i St Anton.
Nej kokisen, du är långt ifrån gnällig.