• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Måste försöka

• Lapinette

Tycker mer att det ser ut som man lipar med p.

• Lapinette

nenne - det blir att stanna hemma nu!

• Lapinette

Nej, så måste det ju självfallet inte vara men jag har definitivt spara lite "lugnare" resor som jag vill göra till den dagen då vi har barn ... fast Thailand var en utav de resmålen.

• Lapinette

Jösses, har suttit med min budget för 2010 sen igår och det går saaaakta framåt. Har nu en 60 000 som jag måste få in någonstans ... funderar på att strö ut det över året ... shit, var jag är seg.

• Lapinette

Omsan - visst i maj på min 40-års dag flyger vi till New York! Attans vad skoj! Hoppas Sweetan håller sig hemma den helgen så vi hinner ses ... maken har även en galen kollega som bor där som vi borde träffa.

• Lapinette

Nej, nu ska vi dra till båten och käka julbord. Bye!

• Lapinette

Omsan - vitt bröd, ris, vit fisk när man varit magsjuk. Tyvärr inte så skoj ... rostat bröd och te brukar jag alltid starta med (har en känslig mage).

Blivande - men vad skönt att du mår lite illa ... för du saknade väl symptom förut?

nennelainen - och här blåser det ishavsvindar brrrr... säger jag som har stått på en kaj och tagit emot kunder samt lyssnat på vår underbara kör som sjöng julsånger.

Nu är jag mätt och stinn . Trevlig lunch med trevligt sällskap som bott i Laos/Kambodja i ett halvår. Älskar att träffa beresta människor som kan berätta om andra kultur och upplevelser. Hann även springa förbi Operakällaren och köpa presentkort till brorsan som fyller 50 år ... så nu är alla julklappar samt födelsedagspresenter (har ju både bror, mamma och pappa i slutet av dec/början av jan) inköpta.

• Lapinette

mugglan .. jag skrollade förbi PB's långa lista. Själv ser jag fram emot soffan varje kväll.

• Lapinette

mugglan - vi försöker hålla det som en längre lunch då vissa kunder inte kan ta en hel eftermiddag fri. Njaeee fuller är jag knappast ... det behövs mer . Knappt en julöl och en snaps.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter