Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Jag gjorde inge i förmiddags ... men jag försökte få ihop min budget!!! Så jag undrar vad jag ska lyckas åstakomma nu under eftermiddagen?
Jag gjorde inge i förmiddags ... men jag försökte få ihop min budget!!! Så jag undrar vad jag ska lyckas åstakomma nu under eftermiddagen?
Nybakt bröd är förödande gott!!!
Men yes, ska ju skicka lite olika företag till ett "litet" företag i dina hemtrakter mugglan. Han ringde precis när jag kommit innanför dörren. Det enda är att de är så jäkla snåååla .. ju större företag desto mer snålvatten.
Fast skoj med lite försäljning så här de sista dagarna på året .
Du med nennelainen!!!
Igår vräkte snön ned, idag blåser det från norr. Undrar hur vädret blir imorgon? Jag hoppas på stilla och sol . Imorgon blir det inget julbord men väl middag ute då vi har besök av makens fd kollega + vän från Frankrike.
pb - inte alls fel att du skrev ... bara att jag känner mig så jäkla trött nu när tempot har dragits ned på jobbet. Eller ska jag säga att jag är piggare men har tappat motivationen över att göra någon nytta alls. Vill bara hem varje dag och lägga mig på soffan.
Ha, ha ... hoppas jag inte skrev lika fel och fumligt till kunden!!! Har skickat lite olika FÖRSLAG till det lilla företaget i Göteborg. De är bara jämnt så jäkla snååååla.
Maken har en en bättre försäkring vid arbetslöshet men den måste ha betalats in i 1,5 år innan den börjar gälla. Han är med i Sveriges ingenjörer (har jag för mig). Själv får jag 80 % av min lön utbetald de första 150 dagarna, vilket jag tycker är helt ok.
Snorkis ? jag tror vi alla som inte har fått barn än är rädda för att bli som ?de andra? dvs skicka löjliga julkort eller tala om för allt och alla hur söta barn vi har.
Snaily ? det är nog lite svårt att förutspå hur du kommer att må men själv kände jag av i magen de sista dagarna jag sprutade. Har för mig att jag tog sprutor i ca 12 dagar så säg typ från dag 10 och framåt så kände jag av äggen. Jag gick och körde spinning och tränade trots detta.
Du får ta på mig om du vill ! Men jag känner inte Tomas alls ? men gick i samma skola som honom något år och får ofta höra/läsa hur traumatiskt det var för honom när han gick där.
AM ? välkommen hem!
Cicci ? det var länge sen du tittade in. Vad härligt med pulkåkning.