• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Nej AM, har inget liv men ett jobb som jag emellanåt sköter .

• Lapinette

Alla andra verkar otroligt busy idag. Hallååååååååå!!!

• Lapinette

Passionsblomman - skoj att han rekommenderade CvL. Det är där jag och Kokisen har varit. Ställ frågor om det är något du undrar. Skönt med samtalet med maken.

• Lapinette

muggles - vaaaaaaa???!!! Inga bud? Hur har det sett ut i ert område de sista månaderna. Är det trögt?

• Lapinette

Här är det alltid visningar på söndagar + någon kväll i veckan oftast måndag eller tisdag. När vi gick på visningar ritade jag alltid upp en karta med de mest intressanta objekten. Skrev ut info och sen körde vi runt på söndagarna för att hinna så många (normalt hann vi ca 4 st) som möjligt.

• Lapinette

Bra gjort passionsblomman! Tyvärr råkar man ut för nötter i IVF svängen. Själv började jag nästan gråta efter att pratat med en sjuksyrra hos en annan läkare då jag behövde komma på en kontroll. Hon var så otrevlig. Berättade även för CvL som gjorde en notering.

• Lapinette

BS - det är arbetsrelaterat. Har slagit försäljningsrekord denna månad och fått blommor på mitt skrivbord.

• Lapinette

passionsblomman - det tar mycket tid och kraft att vara ofrivilligt eller sekundärt barnlös. En av flera anledningar till varför jag tillslut gav upp.

- frustration
    - gråt
    - besvikelse
    - avundsjuka
    - tid
    - pengar (IVF, läkemdele, akupunktur, inseminationer etc.)

Ja listan kan göras lång.

• Lapinette

BS - det är nog en av anledningarna till varför jag slagit rekord denna månad. Slet i flera kunder i september men de var så tröga att de beställde i oktober istället.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter