Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Ahhh... mysig! Vilken färg?
Ahhh... mysig! Vilken färg?
Pourquoi??!! Skrev jag något dumt? Trodde ett tag att jag stank för mycket vin att det var därför ni gått iväg.
Vår soffa är också djup (minns inte hur många centimeter) men maken föredrar den gamla han hade för han ligger inte lika skönt i den vi har nu .. han har en superkonstig stil!
På länken som du gav men på klassiskt står det soffbordet jag skulle vilja köpa (Fogia) fast i svart. Kruxet är bara att ha glasbord plus 1 meter x 1 meter.
Har ätit en fiskrätt nere i Cannes som var bland det godast jag någonsin ätit i fiskväg och till den var det citronrisotto. Så gott!
Lyssnar inte på något mer än på mina naglar som slår mot tangentbordet och back-up tejpen som snurrar i rummet bredvid.
Sjötunga är gott! Annars är jag rätt så dålig på fiskar här i norr för med de tillbehören jag beställde idag hade jag gärna ätit Loup eller Daurade.
Men på tal om goda fiskrätter så åt jag även en himmelsk i Amsterdam i våras. Minns att jag satt där och bara suckade när jag tog den första tuggan.
Hur i helsike orkar jag ens tänka på mat just nu?! Sitter här med näst intil höggravid (önsketänkande) mage.
nenne - har faktiskt aldrig tagit mig för att göra risotto själv mer än när jag stått och varit första "rörare" hos min väninna en gång. Det är därför jag njuter extra mycket när jag kan beställa in en riktigt god sådan ute på restaurang.
Men jag åt ju precis en efterrätt också!!!