Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
Jag är 27 och min karl är 31 när vi gifter oss... Vi har 2 barn på 4 resp 6 år...
Om det blir som vi tänkt oss kommer jag att vara 25 och han 30. Då har vi känt varandra i 6 år, varit tillsammans i 4 år (sambos i 3 1/2) och och förlovade i 2 år (vilka jämna siffror det blev) Inga barn än på ett par år...men innan jag är 30! :)
När vi gifter oss är jag 31 och mannen 36 och vi har en son på 1,5 år. Det tog mig 10 år att övertyga min blivande om att han visst det förtjänar att ha en så fin fru som jag ;)
När vi gifter oss kommer jag vara 28 och mannen 35. Inga barn än så länge, men förhoppningsvis inom 2 år efter bröllopet!
Jag kommer vara 24, född -87 och min blivande 25, född -85 men hinner inte fylla 26 före bröllopet :P
Vi har tillsammans en dotter som är född i slutet av -06 och kommer alltså vara ca 4,5år vid bröllopet :)
23 och 26, troligtvis inga barn innan bröllopet men antagligen inom ett år efter det om allt går som vi vill
Jag kommer att vara 24 år och min blivande 25 år. Har inga barn ännu men hoppas på att bli gravid inte allt för långt efter bröllopet..
Jag är 38 år och min blivande 52 år när vi gifter oss.
Vi har åtta barn
Jag har fem och han har tre
Jag kommer att vara 28 år på bröllopsdagen och min blivande kommer att vara 35 år, nej inga barn än. Men två år efter bröllopet kanske det är dax. =)
Jag 24år Han 28år Och en dotter på 2 år när vi gifter oss,,
Varit tillsammans i 7 år förlovad i 7år