Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
Jag kommer vara 21, och min blivande 27. Inga barn, utan väntar en stund med det! :)
Jag kommer vara 27 år och min sambo fyllt 28 2 dagar innan vigseln :) Barn har vi inte ännu men finns med i våra framtidsplaner!
Jag kommer vara 29 och min "lilla" sambo kommer vara 25 Vi har tvillingpojkar som kommer vara 22månader vid bröllopet:) en till ska vi väl skaffa:) .............senare;)
Jag kommer vara 23 och han 25 år.
Inga barn än, men hoppas att det är ett annat svar nästa sommar!
Vi kommer båda vara 25 år (jag sen ett par månader och fästmannen blir det ett par veckor efter vigseln). Inga barn, vet inte om jag någonsin vill bli mamma.
Jag är 30 och pralinen (sambon) 25. Vi har inga barn, men planerar att tillbringa smekmånaden till att göra =)
jag kommer att vara 27 och han kommer att vara 35 och då i september har vi varit tillsammans i 8 år och 9 månader och förlovade sen 31/12 2007.
Vi har inga barn ännu och det kommer nog dröja ett par år till eftersom han ev måste åka på en utlandsmission om 1,5 år. Vill inte gå hemma gravid eller med en liten nyfödd ensam och ha honom i Afghanistan precis... han får allt vara home and safe innan vi börjar försöka....
Jag kommer vara 21 (närmare 22) och min m2b 26, vi har inga barn men drömmer och planerar att det ska bli av inom kort!
Vi kommer vara 25 (jag) och 26 (han) år gamla. Inga barn.
Vi kommer att vara 31 år vid vigsel och vi har en dotter som då är 9 år och sonen blir 7 år samma månad.
Vi gifter oss på vår 17-års dag=)