• Kråke

Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?

jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)

• Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
  • Fishkiss

Vi ska gifta oss om 1 år och 1 vecka. Jag kommer vara 27 (blir 28 det året) och han 30 (blir 31 det året). Vi har inga barn än men två hundar. Vi planerar att skaffa barn, men inte före bröllopet.

• Hugo

Jag är 21 och han 30, vi har en son och en liten i magen :)

• Avellana

Hade planen att vi skulle vara 33 båda två men det ses ut som vi hinner bli 34 eftersom de går sommaren nog hinner gå innan vi får tummen ur har 2 barn som nästa år är 6 och 5.

• NewYorkBrud

Vi gifter oss april 2012, sambon kommer ha fyllt 27 år och jag kommer fylla 26 år 2v efter bröllopet.. Vi har en son som kommer vara 3 år när vi gifter oss...

• CiaLia

Jag är 28 och min blivande 31, snart vart ett par i 5 år. Gifter oss i september. Vi har inga barn än men  hoppas på lycka med den biten inom 1-2 år. 

• Godis

Jag:32
    Han:34

Inga barn, men bebisverkstaden sätts igång direkt på bröllopsresa som är direkt efter bröllopet. Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge.... 

• Angel74

Jag är 36 och m2b 44 år; två barn 14 och 11 år. Vi gifter oss om 8 dagar ;)

• T e s s

Jag var 29 och min man var 38 när vi gifte oss och vi har fått 2 barn efter bröllopet som är 2,5 och 6 månader gamla

• tezz840

Jag är 26, blir 27 år i september

Gubben är 26 år.

Har en kille på 3,5 år och en liten kille på 8 mån.

• sommarblommor
    Kråke skrev 2009-11-24 16:21:10 följande:
    jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
    Jag kommer att bli 35 och min blivande kommer att fylla 41 precis innan. Han har varit gift tidigare och har en dotter på snart 15 och en dotter på 12 år. Själv har jag en dotter som fyller 11 i sommar men själv har jag aldrig varit gift tidigare.Glad
Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?